Surt opstød {{forumTopicSubject}}
Ja nu kommer det altså ud om i kan lide det eller ikke. Lad sku da være med at købe en hund hvis du ikke er 100% sikker på du magter opgaven! Det gør direkte ondt at se alle de unge hunde der er til salg fordi ejeren ikke lige har tid eller lige skal til at gå i skole eller noget tredje eller fjerde. Det SKULLE man måske have tænkt over inden man anskaffede sig en hund. Selvfølgelig kan man ende i den forfærdelige situation at man er tvunget til at skille sig af med sin hund men synes godt nok det er langt ude man ikke lige kan se ét eller to år ud i fremtiden. Hvis man er usikker på om man magter det så lad være!!! Jeg ville personligt ALDRIG gå af med min hund, ligemeget hvor allergisk jeg evt. kunne blive, ligemeget om så han tissede i min seng hver nat. Jeg har valgt ham og ikke omvendt - derfor skylder jeg ham at gøre alt hvad der står i min magt for at han skal få et godt liv.
Undskyld mit "sure opstød" men vil folk ikke godt tage at tænke på dyrene i stedet for sig selv inden de køber. Det er altså levende væsener der ikke selv har et valg. TAK
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 9
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.611
Det er svært at spå om fremtiden og ting kan ændre sig... Nogen gange skal folk lade være at stille sig til dommer og komme med sure opstød, for de kender oftest ikke hvad der ligger bag en beslutning!
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 73
feb 2013
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.611
Så du kommer med et surt opstød over noget som du selv har gjort... altså det var i orden du omplacerede en hund men andre må ikke?
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
feb 2013
feb 2013
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
Jeg bør fortsat i vores fælles hus, alene med hundene til jeg finder en lejlighed - når jeg finder noget, så tager jeg Fellow med, og Trunte bliver ved min eks, som overtager huset.. Heldigvis har vi aftalt tingene i fred og fordragelighed, men jeg har vidst altid, at skulle vi gå hver til sit så er hundene for liget, that's it!
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 9
Surt opstød