1.430 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Lige et surt opstød! Lige et surt opstød!

Vi hygger lige ude ved mine forældre og hygge, vi bruger meget tid her, da jeg er meget tætte med mine forældre.... og så kommer en af min mor´s veninder lige på besøg...
Mille (mine forældre´s hund) og Balder hygger ude i haven, og så skal jeg da lige love for jeg skulle have tur!

Veninden: Nå er i her igen?

Mig: Ja det er vi.

Veninden: Ja det er jo også så nemt, så kan nogen andre passe jeres nye hund.

Mig: Øhhhh.... Jeg passe SELV min hund! Jeg passer SELV min datter, og om et par timer kommer manden! VI ER PÅ BESØG VED MIN MOR OG FAR, OG MIN DATTER´S BEDSTE FORÆLDRE!

Så går der lige 10 min. Balder er gået ind, og jeg går ind lige lidt efter... Ser så han har tisset inde, og går ikke noget, andet end at tørre op, for det er ligesom for sent nu....

Så starter hun fandme igen!

Veninden: Så skal du tage han´s snude, og stikke den ned i han´s egen tis, og give ham en skider!

Mig: Nej! Det er for sent at sige noget, og vil ALDRIG give ham en kæmpe skider, eller stikke han´s næsen ned i han tis!

Veninden: Det må du selv om, men han bliver ALDRIG renlig! Og en rigtig møg hund!

HVAD FANDEN SKER DER FOR DAMEN! smiley OMG! Jeg er i CHOK!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige et surt opstød!
  • #1   6. jun 2012 *OMG* Der er da bare nogle mennesker der forstår at udstille deres egen dumhed.

• #2   6. jun 2012 Kan godt forstå du gal. Havde jeg fandme også været. Tror jeg ville ha sagt noget med at man stikker fandme heller ikke sin egen unges hoved ned i deres eget tis eller lort hvis de har lavet på gulvet og udover det så er der INGEN der skal kalde min hund en møghund (udover mig selv ;o) Hehe) men så får de godt nok nogle ting af vide da. Min hund er mit lille barn og vil ikke finde mig i at der bliver snakket grimt om hende. Sikke en veninde, din mor har. Lød også meget som om du ikke måtte være der... Hvad søren er hendes problem? Hvad sagde din mor til hun sagde sådan?

• #3   6. jun 2012 Jeg ville ha sagt til hende hvad fanden hun bildte sig ind! Føj for nogle dårlige manér. Jeg syntes definitivt du skal tage en snak med din mor! - Det kan ikke være rigtigt at du skal føle dig trådt på hos dine egne forældre. Hørte din mor ikke hvad hendes veninde sagde til dig??

• #4   6. jun 2012 Batdog - Jeg skulle bare af med lidt damp, eller havde jeg fået et flip! hehe... Syns det var lige groft nok! Hun skal bare lige gå væk! smiley

Kathrine N - Ja desværre smiley De har selv hund...

• #5   6. jun 2012 Arhh kender godt den type veninder.. Min mor havde en veninde da jeg var barn, hun sagde engang til mig: gå ind på dit værelse, jeg skal tale med din mor.. What
    Hun var min yndlings hade person resten af min barndom haha..

• #6   6. jun 2012 Anne Julie F - Det kan man roligt sige!

Nanna Greve K - Min mor var der ikke, og gider heller ikke piske noget op smiley For jeg VED min mor bliver TOSSI! hehe... Jeg gider ikke sige noget til folk, der i forvejen er udenfor pædagogisk rækkevidde... Så kan jeg ligeså godt stille mig ind og skælde døren ud, det havde jeg nok fået lige så meget ud af, hehe... Tror hun blev mere pist over, at jeg bare var sådan lidt nå nå nå ja ja ja agtig.... Og ikke gjorde som hun sage!

• #7   6. jun 2012 Bellafisen D - Gider ikke piske noget op, som jeg har skrevet længere oppe smiley Hun kan bare tage hjem, hvis hun ikke kan lide lugten i bageriet... hehe...

• #8   6. jun 2012 Tine A - Hehe, ja sådan har jeg det lige præcis med hende! smiley Så gå da væk!!

• #9   6. jun 2012 Ja okay, nogen mennesker er heller ikke til at redde smiley

• #10   6. jun 2012 Ja det kan du have ret i - nogle mennesker er bare sjovere at ignorere smiley Tror bare ikke jeg ville kunne holde mund.

• #11   6. jun 2012 Bellafisen D - Præcis! Ville bare blive en gang hakkeri, det gider jeg ikke bruge tid på... Så bliver jeg bare dobbelt tosset!

• #12   6. jun 2012 Nanna - Det var også svært at holde mund! Men når jeg står der, med min datter osv. og ude ved mine forældre.... Så er det ikke det værd, jeg ved jeg ryger HELT op i ALT for røde felt! hehe

• #13   6. jun 2012 Men helt ærligt, hvad får sådan nogle mennesker til at tro, at de kan tillade sig at sige alt - tænk det dog i stedet kvinde smiley

Nemlig : så gå da væk smiley

• #14   6. jun 2012 Jeg havde nok bare kigget rigtig underligt på hende, og spurgt hvordan det nogen sinde kunne komme hende ved..?

• #15   6. jun 2012 Tine - Nogen ved bare ikke hvornår de skal holde deres k..., og hvornår de skal tale.... Jeg er totalt i chok over hende, hehe... Er mega sur, men syns også det er vildt humor! Hvordan kan man være så stupid!

• #16   6. jun 2012 Anne Julie - Så tror jeg bare hun havde pisket en stemning op, og det er jeg ikke intra. i mens min datter står der.... Ved jeg selv ryger HELT op så!
    Men jeg kunne mærke hun blev sur over, at jeg ikke gjorde som hun sage, og sage hende imod.... Så det var ok smiley

• #17   6. jun 2012 Man undres nogle gange smiley

• #18   6. jun 2012 Hvis nogen talte sådan til mine børn ville jeg da rigtigt gerne have det at vide.

• #19   6. jun 2012 Calles moar..
    Det ville jeg ærlig talt også, men nu er mine børn også kun 4 og 12 år og ville nok ikke vide hvad de skulle sige til sådan en omgang..

• #20   6. jun 2012 Rikke aka. rap-anden :- )
    7 minutter siden

Du skulle have stukket hendes næse ned i tisset, og sagt om hun nu var blevet stueren!!

Konge kommentar!!!

• #21   6. jun 2012 Livet er for kort til at bruge energi på dumme mennesker så den med mentalfilter var go:-)))

• #22   6. jun 2012 HAHA det vil give den fede ventetid, bare en dag hun spilder kaffe på gulvet eller bordet så er det hendes snudetøj dybt ned i sjatten og råbe "FØØØØØØJ"

Og bagefter spørge helt uskyldigt : "Har det hjulpet dig til ikke at spilde mere?!"

• #23   6. jun 2012 LOL Ryan

• #24   6. jun 2012 Tænker jeg ville lade som ingenting, hvis hun så spørger om jeg ikke har lært man svare når man bliver snakket til eller noget i den retning, så vil jeg svare "Jeg har lært man skal tie hvis man ikke har noget pænt at sige" ;o)
    Er enig med Anne Julie, så hun får lige en tommel ;o)

• #25   6. jun 2012 Buller bassen - Skulle det nu vise sig, han bliver en møghund, og du simpelthen bare må af med ham, Så står jeg nr 1 i køen til charmetrolden smiley hehehe.

• #26   6. jun 2012 ja hvad fanden bilder sådan et kvindemenneske sig ind, jeg ville som mor bliver åndsvag hvis det var min datter hun talte sådan til,

• #27   6. jun 2012 Calle's Moar ! - Tjaaaa... Men jeg gider ikke blæse det op... Og sådan en dame kan ikke ødelægge hele min dag smiley

Rikke aka. - Lysten var der 100% smiley

minion - Ja! hehe.... Se hvordan han ser ud når man gør det! Fyyyyyy..... smiley

Mamma - Det er det nemlig!

Ryan - Det ku´ være SÅ SJOVT! Ha´Ha´Ha´.... ER DU SÅ FÆRDIG MED DET PJAT HVA`! smiley

Aino - Som sagt, så ville jeg ikke piske noget op.... Var noget andet hvis jeg var alene med hende....

Megs&Foxi - Det skal jeg nok lige huske, hehe... Når han bliver en rigtig møg hund, uden tis på næsen, griner....

• #28   6. jun 2012 Evi - Netop, hehe... Derfor holder jeg bare min mund smiley Næste gang holder jeg mig bare tæt på min moooar, så kunne det være sjovt, hvis han sage noget igen.... Men har ALDRIG oplevet hende´s sådan før...

• #29   6. jun 2012 Jeg havde stukket hendes hovede, ned i pisset, og givet hende en ordenlig skider!

'' Hvad fanden, har du pisset på gulvet? '' HAhaha smiley

• #30   6. jun 2012 Ville blive så gal i skralden.. Tror jeg ville spørge hende om, hvad det egentlig ragede hende, og ellers bare give hende den kolde skulder, og sende små onde blikke i det skjulte..

• #31   6. jun 2012 mor til tuttehunden - Lysten var der MEGET!

• #32   6. jun 2012 Tuttehunden, haha ;o) Ja det kunne sikkert også passe meget godt.

Men jeg forstår dig godt. :o)

• #33   6. jun 2012 Ha´Ha´... hovsa smiley

Kommentér på:
Lige et surt opstød!

Annonce