lige et surt opstød! {{forumTopicSubject}}
både herinde, i brevkassen fra "vi med hund" gipote osv kan det ofte undre mig, folk der skriver spørgs ind omkring deres hund og vil have andres vurdering INDEN de tager til dyrlæge. æhh hvis hunden tydeligvis er syg jamen så er det da ikke en masse andre hundeejere som i øvrigt slet ikke har set hunden der skal komme med en ide om hvad diagnosen kan være. det er da bare afsted til dyrlægen og det skal da bare være NU! JA det koster penge men det ved man ligsom når man køber en hund at der vil komme den slags udgifter før eller siden. det var en mail fra "vi med hund" der liiige fik mit p.. til at koge over om en mobs hvis øre klødte og havde gjort det lidt tid og den kradsede så meget i det at det til tider blødte og den havde tabt pelsen der. men hun ville liiige høre svaret fra brevkassen før hun kontaktede dyrlægen.. aaaaarhmen altså! og disse spørgsmål ses bare så skide tit!!!
i min verden er det bedre med engang til dyrlægen for meget end engang for lidt.
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
Men er man for meget i tvivl eller er symptomerne alvorlige, skal man selvfølgelig afsted til dyrlæge..
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 248
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
det har jeg vist selv gjort...
men ja hvis hunden er faldet ned af trappen og benet sidder mærkeligt, så må man et smut til dyrlæge... det skal man ikke være akademiker for at vide ( Ved de sådan noget ?)
Jeg har set en del der har beskrevet reverse sneezing.. heller ingen grund til at tage akut til dyrlæge med det..
men jaa... Hvis man bruger sin sunde fornuft, så ved man nok godt hvornår man skal afsted og hvornår man kan vente og se tiden an
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 376
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Da min gamle hund kom til skade var jeg efterfølgende lidt tvivlende om såret helede tilfredsstillende og lagde et billede herind..
Skrev at det var syet og hunden havde haft forbinding på i 12 dage og sting og forbinding var fjernet for 3 dage siden...
Spurgte om det så okay ud..
En bruger svarede at sådan et stort sår skulle jeg komme til dyrlæge med og få syet..???
apr 2008
okt 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 533
apr 2008
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 376
lige et surt opstød!