1.068 visninger
|
Oprettet:
Tak - og lidt pral {{forumTopicSubject}}
Tak til jer, der var med i Vejen - både i ringen og på sidelinien. Dejligt at se andre minibullere, men lidt træls at det ikke lykkes mig at smugle den hollandske junior-tæve med hjem i inderlommen.
Er der en af jer, der har et katalog, der kan skrive, hvad hun hedder, så jeg kan finde opdrætteren på nettet?
Udstillingen endte supergodt for os CAC og CACIB samt BOS - og Dansk Champion på dagen, så jeg er ovenud tilfreds - og Snøvsen - hun er bare træt.
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Hvor mange mini'er var der tilmeldt? Og hvilke dommere havde I?
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 142
Dommerne var Per Iversen, Norge, Robert Kanás, Slovakiet, Bill Browne-Cole, England og Lyudmilla Tchistiakova fra Rusland.
sep 2004
Følger: 170 Følgere: 170 Hunde: 1 Emner: 193 Svar: 1.303
Skal lige kigge om jeg ikke har katalog med hjem så smider jeg lige navnet afsted til dig, skal du bruge en til at skrive på Hollansk siger du bare til, min svigerdatter er derfra:-)
Knus
Lotte
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
Vi havde ikke Lolo tilmeldt, da vi passede butikken, og han kan heller ikke rigtig bruge noget af det, så det holdte mit humør lidt oppe, ville rigtig gerne ha´ været afsted...
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 7
TILLYKKE med de flotte resultater. Det var velfortjent Mon ikke vi ses igen i Varde eller Bjerringbro. Og JA - meget enig - det var en super super fin lille tæve, hun havde der. Forstår slet ikke, at den kun fik VG fredag, når den fik E m.m. om torsdagen.
Mange hilsner fra det nordjyske og Bruni
Tak - og lidt pral
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside