{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Tak, tak og atter tak!!!! {{forumTopicSubject}}

Oprettede en tråd tidligere om min demente far og div. problemer. Fik en del respons, bla. andet om at jeg ikke var forkert på den.

Til alle jer som svarede vil jeg gerne sige en stor tak til. Med jeres kommentarer og støtte kan jeg rejse mig op og sige til mig selv at jeg ikke er forkert på den.

I den situation jeg står i er det rart med noget støtte, og jeg har ikke så mange stedder at henvende mig. Men på trods af at dette er et hundegalleri, hvor mit problem ikke har med hunde at gøre har i alligevel haft tid og lyst til at komme med gode råd og støtte.

Det er jeg jer taknemmelig for, i har givet mig en det støtte og rygrad tilbage.Ved at fortælle mig at jeg ikke er forkert på den, kan jeg i morgen stå med oprejst pande og sige til mig selv at det jeg er rigtigt.

Hvor er det dejligt at der er folk som har tid og lyst til at hjælp andre der har behov for støtte og vejledning!!

Endnu engang : Tak mange gange, hvor er jeg glad for at jeg har jer at henvende mig til, uanset om problemet er hunde eller andet!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak, tak og atter tak!!!!
Kommentér på:
Tak, tak og atter tak!!!!

Annonce