1.342 visninger
|
Oprettet:
Tak .. {{forumTopicSubject}}
for hvert et liv sparet ved vores politi og efterretningstjenestes effektive indgriben i dag ...
Jeg er imponeret ...
og så mener jeg at enhver der beviseligt er involveret i planlægning af terror skal ud af landet på røv og albuer ....
aug 2017
Følger: 10 Følgere: 66 Svar: 1.099
Ja helt enig.
Men når de har afsonet kan de bare nægte at medvirke til hjemsendelsen, og så indkvarterer vi dem på et udrejsecenter, og lader dem spankulere rundt i samfundet sammen med os andre, som de har bevist at de gerne vil slå ihjel.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.612
aug 2017
Men de af dem som politikerne har været så dumme og give dansk pas, eller deres afkom, kan vi slet ikke forsøge at udvise.
Lige her er jeg altså fortaler for dødsstraf.
En kugle i nakken, så kan de ikke gøre mere skade og heller ikke hverve nye terrorister. De har vist hvad de er for nogle mennesker, og vi kan aldrig stole på dem. Befolkningens sikkerhed må stå over deres ret til liv.
feb 2011
Dødsstraf er jeg faktisk generelt ambivalent omkring ...
men er man så meget tilhænger af militant islamisme, så synes jeg det er synd man ikke bor hvor det praktiseres, så der bør vi hjælpe med at realisere drømmen... hvem de så evt gerne vil have med må være op til dem selv ... efterlader de familie her er der selvfølgelig ikke på sigt mulighed for familiesammenføring i DK ...
aug 2017
Børn som fødes af forældre med dansk pas, får automatisk dansk indfødsret.
aug 2017
Faktisk er der i koranen skrevet at fordi ham der Allan er så mægtig, så har han sørget for at de vantro har skabt en masse rigdomme som retteligt tilhører muslimerne, ligesom hele jorden tilhører muslimerne. Som en slags paradis på jorden skal muslimerne erobre de vantro's lande og leve godt af rigdommene som er skabt her, uden at røre en finger.
Islam opdeler verden i to - Islams hus og Krigens hus. Førstnævnte er der hvor islam hersker, det andet er her hvor vi bor.
Jeg foragter islam af et godt hjerte. Det er simpelthen så ulækker en ideologi.
feb 2011
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
Jeg vil alligevel slå et slag for lige at stoppe op et sekund - og huske, at der er MEGET stor forskel på militant islamisme og så den islam, der praktiseres i hverdagen herhjemme.
Militant islamisme er en trussel mod Danmark, men det er religionen islam altså ikke.
Det lyder nemlig til, at man her i tråden får rodet begreberne rundt i én stor pærevælling - og det er selvfølgelig fair nok, men vi skal lige huske, at politiet snakker om militant islamisme og altså ikke islam som helhed.
Islamisme og islam er ikke det samme.
Håber, vi fik udredt misforståelserne
aug 2017
Hold nu op.
Islam har altid overtaget de lande muslimerne har koloniseret. Den dag de militante opnår resultater, følger de moderate med. Sådan virker islam og det med succes igennem 1400 år.
Islamisterne er de ægte muslimer, "de forreste" som de kaldes i islam, for de følger koranen bogstav for bogstav uden at tolke og er derfor rene. Ingen muslim må retlede nogen som er mere religiøse end dem selv, og derfor vil de fleste muslimer ikke bekæmpe dem.
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.958
apr 2008
aug 2017
Tror det er dig der skal læse nogle bøger.
Jeg stoler ikke på islam over en dørtærskel, for der er intet der giver mig grund til at stole på islam. INTET!
aug 2017
(Sarkasme anvendt)
Eller de mange muslimer blandt deltagerne i diverse fakkeloptog imod islamisk terror.
(Mere sarkasme anvendt)
aug 2017
apr 2008
Jeg siger ikke, at det du skriver er forkert - anskuet fra et fundamentalistisk synspunkt. Men ligesom den radikale, kristne vold kan legitimeres fra et sådant synspunkt, så bilder jeg ikke mig selv ind at sådan er kristendommen bare defineret for ALLE, punktum.
Du går sindssygt meget op i det, og det anerkender jeg skam, men du går op i det med et brændende had. Det lader ikke til, at du overhovedet kan lægge det fra dig og anskue det på en reel faglig måde.
Det er fair nok, hvis man synes religion er røvkedeligt og ikke aner at der faktisk kan findes flere grene af en religion. Men det gør altså bare ondt langt ind i hjertet, når folk fyrer den ene misforståelse af efter den anden.
aug 2017
Jeg synes vi skal stoppe med at tildele indvandrere dansk statsborgerskab, og så begynde at udvise dem ved første straffelovsovertrædelse.
Ligesom gæster i mit hus bliver kylet ud hvis de ikke opfører sig ordentligt.
aug 2017
Jeg hader ikke nogen der ikke har gjort mig noget, men jeg afskyr islam, og jo mere jeg lærte jo større blev min afsky..
"Men ligesom den radikale, kristne vold kan legitimeres fra et sådant synspunkt, så bilder jeg ikke mig selv ind at sådan er kristendommen bare defineret for ALLE, punktum."
Kan du komme med nogle nutidige eksempler på radikal kristen vold?
Det gør også ondt i mit hjerte at se en befolkning totalt ignorere historien, samtidig med at de udtaler at de er SÅ kloge, og de som faktisk har gjort en indsats for at få mere viden, nedgøres som dumme og uvidende hadske mennesker.
Tag Mogens Glistrup f.eks, han havde en phd. i islamstudier, men han blev bare latterliggjort i hans tid, selvom han beviseligt har haft 100% ret i hans forudsigelser indtil nu. Resten af hans forudsigelser får han sikkert også ret i, men det vil tiden vise efterhånden som den muslimske befolkningsandel stiger.
Du skulle tage og vågne lidt op..
feb 2011
feb 2011
apr 2008
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 340 Svar: 14.188
Overså du det her spørgsmål? For det ville jeg da i grunden også gerne høre svaret på
Kan du komme med nogle nutidige eksempler på radikal kristen vold?
aug 2017
Jeg anerkender at der findes flere slags muslimer, med de største grupper tilhørende Shia og Sunni. Men de tilbeder de samme forskruede religiøse tekster, og er ihvertfald hvad sunni og shia angår, lige forskruede i hovedet.
Find gerne bare EET land igennem islams 1400 års historie, som er blevet bedre af at islam er kommet til og hvor den oprindelige befolknings religion og kultur er blevet respekteret og bevaret.
Det kan du ikke..
Vi på højrefløjen bliver tit og ofte beskyldt for ikke at lære af historien (med nazismen) men hvorfor lærer folk ikke af historien, når det gælder islam? For der er INTET i historien som bakker dine synspunkter om et fredeligt islam op.
Islam betyder forresten: Underkastelse.
aug 2017
aug 2017
De "moderate" er irelevante, det er ekstremisterne som sætter dagsordenen og resten retter ind eller bliver et hoved kortere.
Derfor kunne ISIS erobre så meget land så hurtigt.
I Irak nægtede tusindvis af soldater at kæmpe imod, men efterlod pligtskyldigt deres våben til "de forreste" inden de gik hjem.
aug 2017
Så de fleste tyskere var enige med nazisterne? Det er nyt for mig.
Jeg ved nu ikke om vesten har "domineret" mellemøsten. Men vi har blandet os i noget vi ikke skulle have blandet os i, men nu er der heldigvis tendenser der går i den anden retning. Endelig ser det ud til at vi har indset, at hvis visse landes befolkninger ikke styres stramt under en diktator, så blomstrer islam og landene går til i ufred og fordærv.
Det tyder jo på at muslimerne gerne vil leve et islamistisk liv, med alt hvad det indebærer, og dem der er imod dukker nakken, fordi "de forreste" ved bedst eller noget, og sikkert i skræk over at blive betragtet som frafaldne.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.993
Dengang kørte der ikke store lastbiler ind på Julemarkeder med det formål at slå så mange ihjel som muligt..... eller ved sportsbegivenheder.
Dengang risikerede man ikke at blive stukket ned med en kniv hos købmanden … som man oplever i dag i centrene .
Dengang oplevede man ikke ….. at blive sprængt i luften …. tjaaa ,, fortsæt selv.
Jeg tænker bare … om ikke så mange år er jeg væk.. .( man lever jo ikke evigt … jeg er nu 73 år ) … men det er mine 4 børn... 8 børnebørn og 1 oldebørn der skal leve med det .
apr 2008
I forstår forhåbentlig begge min pointe i at en ekstrem og bogstavelig tolkning ikke er en universel sandhed, bare fordi det kan anskues sådan.
Ikkesom fremlægger et syn, der - ikke ulig islamisk fundamentalisme - er meget bogstaveligt og ekstremt. Han påstår, at sådan er religionen islam og det mener muslimer. Jeg håber at kunne opfordre til et lidt mere fagligt blik, for det er simpelthen for unuanceret og ukorrekt.
jan 2006
Det kan jeg sagtens leve med - der er forskellige måder folk skal stive sig af på, og jeg accepterer, at du har fundet din
Skal ikke rette spørgsmål i din retning fremadrettet
dec 2008
Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
Selvfølgelig skal man ikke samle på folk,der er til fare for samfundet.
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.376
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.287
Det gælder så både teoristernes had mod Danskerne, men i lige så høj grad den had alle “anderledes mennesker” mødes med fra mange i denne tråd.
Klart skal kriminelle spærres inde, men de ikke kriminelle som tilfældigvis har samme farve, nationalitet eller tro skal da ikke!
dec 2008
38. Det ville give god mening. Så må man jo lave strafferammen om. Terror=livstid. Før det sker kan de få lov at blive hvor de er.
jan 2006
Nej, men det lyder lidt bedre, hvis vi vinkler den på den måde
dec 2008
Hold nu op.
feb 2011
@ Bodil 39 ... det er lidt generaliserende, jeg hader ikke !! men jeg gider heller ikke holde ¨på folk der er her, og som har det mere trygt og sikkert end så mange andre steder og som så pønser på at ødelægge det ...
Jeg tror på at graden af tro, eller den indvirkning den har i ens dagligdag er lige så forskellig bland folk der tror på Allah som den er blandt de der tro på Gud ...
Jeg bryder mig ikke om den radikale fløj i nogle af delene ..
Jeg har flere gange skrevet BEVISELIGT skyldige ...
Tak ..