{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Spiser intet HJÆLP. {{forumTopicSubject}}

min buller vil ikke rigtig spise ret meget, hun får royal kanin, men spiser næsten intet, jeg har prøvet at blande med alt muligt men blir hun træt af efter to dage også står vi der igen.. HVAD skal jeg gøre..?

har prøvet at "sulte hende" på den måde at stille fodret frem en halv time morgen og aften, hvor hun nok max tager to mundfulde...:/

er så træt af det.

- har prøvet olie, dåsemad, lever pusteg, makræl, tun..

OG hun har os tabt hår på hoved, eller bare sådan lidt tyn håret der.. dyrlægen siger bare jeg skal gi hende noget olie, da det kan være en allergisk reaktion over for et eller andet..

jeg er LOST.. hjælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser intet HJÆLP.
  • #1   31. jan 2011 Malene - jeg ville prøve en anden dyrlæge

• #2   31. jan 2011 dyrlægen siger at ang maden så er det normalt hun ikke spiser mere, men det syntes jeg ikke, jeg syntes hun er på grænsen til tynd..

og det aalborg dyrhostpital, skulle mene de havde styr på deres ting.?

• #3   31. jan 2011 jeg ville prøve noget andet foder, jeg har en han ville ikke spise Hills da han var alene hund.. Måske kan hun bare ikke lide RC, personlig synes jeg ikk om RC. mine fungere bedst på noget hvor det er lavet af fisk.
    Har kun hørt godt om din dyrlæge, men synes ikke det svar du har fået er okay, ville evt prøve en anden dyrlæge, kan jo stadig være der men bare en af de andre der arbejder der

• #4   31. jan 2011 hmm.. jeg har prøvet andet fodder, og det det samme, som sagt har jeg os prøvet med alt muligt i hendes fodder.

- man kan ikke se hendes riben eller noget, men hun er tynd i mine øjn.. og folk der ser hende syntes os hun kunne være tykkere,..

hvad er jeres erfarring med fiske olie og fiske piller.?

- har li ringet til dyrlægen ang det hår tab, og brokket mig lidt, så de ringer tilbage til mig når en dyrlæge er fri.

• #5   31. jan 2011 jeg har ikke prøvet at bløde hendes mad op.. mon det kan hjælpe..?

• #6   31. jan 2011 Har du så evt prøvet at lade hende arbejde for hendes mad?? med en 1/2 l falske, en bold eller at hun skal søge efter det

• #7   31. jan 2011 uhh ja hun har en boldt hun får med fodder i.. den er sjov det første minut, men hun spiser ikke det der kommer ud.

os lidt svært da vi har en amstaff også som jo æder det hele hvis hun skal ha sin mad til at stå langtid.. eller leje i langtid med maden, burde ikke være løsningen..:(

• #8   31. jan 2011 det kan være løsningen, men så skal du evt skille dem ad imens, evt tag hende med udenfor hvor hun kan søge efter det..
    men synes nu hvor du oz siger I har en anden hund, at du skal have hende til dyrlæge og få hende undersøgt, da jeg fik to hunde, begyndte den gamle at spise alt foder

• #9   31. jan 2011 hmm.. vi lukker dem fra hinanden når de spiser og hun sidder bare og venter på de blir lukket sammen igen, så tror ikk det er løsningen.. vi har også prøvet at lukke dem sammen og spise.. men så vil de jo ha hinandens fodder, og tysona(amstaff) er en grov æder.. hvis jeg vælger at stå imellem kan de slet ikke koncentrer sig o at spise.

hun har aldrig spist mere end hun gør nu.. men nu vil jeg bare gerne have en holdbar løsning, hun er jo heller ikke lige frm den største.. 7,5-8kg af 14 måneder buller at være, og hendes mor vejede 12 og far 14..

• #10   31. jan 2011 Hej

Min franske har fuldstændig det samme problem..
    Jeg har også prøvet alt i 3 år men der er ingen ting der hjælper.
    Jeg har prøvet rigtig meget hundefoder og har også en masse rester og alt muligt andet men stadig næste ingen ting vil hund spise og min dyrelæge har tjekket hende og hun fejler ingen ting... Jeg forstår det heller ikke og ville ønske at jeg kunne få hende til at få lidt mere sul på kroppen.....
    Min buller petri vejer også kun 9 kilo og er 3 år...
    Jeg har ingen gode råd desvære for jeg er selv et stort ?

• #11   31. jan 2011 Men hvis man har en hund der ikke vil spise vil man gøre alt for at den får noget mad og ingen gang vil de spise det selvom man putter alt muligt i ......

• #12   31. jan 2011 jeg har prøvet forskelligt fodder, og det jo det samme..! og har ikke blandet noget i hendes fodder de sidste 3-4 måneder. der har jeg kørt princippet uden noget, og sat fodret ned en halv time morgen og aften.

- hun er ikke forkælet på den måde.

• #13   31. jan 2011 jeg skifter ikke fodder igen lige nu.. jeg prøver med fiske olie ud over hendes mad.. håber det hjælper-

• #14   31. jan 2011 Har du overvejet at barfe? Nogle småtspisende hunde er rigtig glade for råt kød så det kunne måske være en løsning smiley

• #15   31. jan 2011 har tænkt på det ja.. men har ingen viden om det. og syntes folk rådgiver forskelligt..- og i sidste ende har jeg droppet det..

- har du selv gjort det?

• #16   31. jan 2011 Ja det gjorde jeg da jeg havde samme problem med Trunte, og det virkede overraskende godt!

Jeg er dog gået fra det igen da hun blev syg (havde ikke noget at gøre med at hun blev barfet) og er ikke rigtig gået tilbage til det igen da hun nu spiser normalt og tør ski ikke jinxe det igen smiley

Det kræver bare at man har en del plads i fryseren. Og vil sige at hvis du barfer den ene hund skal du næsten også gør det med den anden...

• #17   31. jan 2011 ja det havde jeg os tænkt.. og det skisme ikke billigt at barfe en amstaff... men ku jo bare gi ham lidt barf og foder, han har ingen problemer meed at tager på og spiser alt.

• #18   31. jan 2011 Jeg har også brugt barf og det var super de første par måneder meen såå ville hun slet ikke røre det Hmm...

Men det er slet ikke dyrt at foder med de skal jo slet ikke ha den samme mængde så tørkost... Så det er bare at du har en STOR fryser.....
    Og det tar de på af Ja hvis de gider spise det,,, ikke min sære lille tøs smiley

• #19   1. feb 2011 hmm hvor meget skal hun ha. og hvor køber jeg det?

• #20   3. feb 2011 Jeg havde samme problem med min lulu. Jeg har købt barf til hende nu. er bare også lidt i tvivl om hvor meget hun skal have om dagen. Men hun elsker det!!!!
    som tørkost får hun wolfblut. Det er hun bare blevet lidt træt af også. Men hun kan sagtens spise det hvis hun blir rigtig sulten.

Kommentér på:
Spiser intet HJÆLP.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce