{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Hjælp mig :-) {{forumTopicSubject}}

Nå jeg er en hvalp på 4,5 månede. Nu er jeg en stor pige på 14 kg. Idag kom min mor så ind, med et lækkert gnaveben til min storesøs en Fransk bulldog på 3 år og jeg. Nu er jeg ret glad for mad, så det tager mig ikke mindre end 10 minutter, så er gnavebenet væk..mums... MEN Luna kan altså bare ligge der og nyde det, så det vare bare rigig lang tid, før hun har spist sit! Ja jeg er så af den overbevisning hun skal dele, jeg er jo lille og nuttet, og kan ikke gøre for jeg spiser det for hurtigt.... Men hun vil ikke dele, nu har jeg gået rundt om hende, ligget mig ned for hende, lagt hovedet på hendes bagdel, siddet og kigget hende dybt i øjnene, hentet pivedyr og legeting, ja jeg har gjort ALT for at jeg må smage hendes gnaveben, bare lidt!! og intet virker smiley hun er helt immun over for min charme!! hun ligger bare og brummer, og jeg kender godt lige den rumlen!! så er hun hverken til at hugge eller stikke i!!

HJÆLP!! hvad gør jeg, jeg må altså smage lidt.. gode ideer tages imod med kyspote :o))

Emma...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig :-)
  • #1   17. okt 2009 Ja det siger mor også smiley Men kan altså slet ikke forstå, hun ikke falder for min charme, uhhhh det er hårdt det her, kan slet ikke styre min savl. Det er bare SÅ uretfærdigt!! Og ja Luna ligger bare der helt afslappet, og gnasker ben...øv øv

• #2   17. okt 2009 Jo men med hvad skulle jeg lokke hende væk med, har jo prøvet legetøjet. Og mor er bestemt ikke til meget hjælp, føler faktisk lidt hun holder med Luna smiley mente jo bestemt at når jeg var hurtigst færdig, jeg skulle have to. Men det mente mor ikke!!!! Og når jeg bliver for ivrig efter benet, beder hun mig stoppe. Nu er jeg gået i min kurv, med numsen til Luna. Så kan jeg nemlig ikke se benet. Men jeg må have nogle ørepropper, ihh det der gnaskeri, det gipper i hele kroppen...

• #3   17. okt 2009 nååå lille ven..

Du skal bare drøne ud til hoved døren og gø som en gal, så tror Luna nemlig at der kommer nogen, og så slipper hun benet og løber ug for at se...
    Og så drøner du bare ind og gafler hendes ben...

Sådan foregik det her med vores gamle hund..

• #4   17. okt 2009 heidi jep det virker vær gang . potedask molly som stjæler gdérs store ben dobbelt så stor som ende selv

• #6   17. okt 2009 heheh jaaaa gode ideer, Luna er endelig blevet færdig med at gumle!!! Men det skal jeg prøve næste gang. Nu skal vi lege, har en masse frustrationer jeg lige skal have ud, Luna here i come :o))

Kommentér på:
Hjælp mig :-)

Annonce