Hjælp mig :-) {{forumTopicSubject}}
Nå jeg er en hvalp på 4,5 månede. Nu er jeg en stor pige på 14 kg. Idag kom min mor så ind, med et lækkert gnaveben til min storesøs en Fransk bulldog på 3 år og jeg. Nu er jeg ret glad for mad, så det tager mig ikke mindre end 10 minutter, så er gnavebenet væk..mums... MEN Luna kan altså bare ligge der og nyde det, så det vare bare rigig lang tid, før hun har spist sit! Ja jeg er så af den overbevisning hun skal dele, jeg er jo lille og nuttet, og kan ikke gøre for jeg spiser det for hurtigt.... Men hun vil ikke dele, nu har jeg gået rundt om hende, ligget mig ned for hende, lagt hovedet på hendes bagdel, siddet og kigget hende dybt i øjnene, hentet pivedyr og legeting, ja jeg har gjort ALT for at jeg må smage hendes gnaveben, bare lidt!! og intet virker hun er helt immun over for min charme!! hun ligger bare og brummer, og jeg kender godt lige den rumlen!! så er hun hverken til at hugge eller stikke i!!
HJÆLP!! hvad gør jeg, jeg må altså smage lidt.. gode ideer tages imod med kyspote :o))
Emma...
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.523
jul 2007
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 593
Du skal bare drøne ud til hoved døren og gø som en gal, så tror Luna nemlig at der kommer nogen, og så slipper hun benet og løber ug for at se...
Og så drøner du bare ind og gafler hendes ben...
Sådan foregik det her med vores gamle hund..
jun 2008
Følger: 48 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 137 Svar: 615
jul 2007
Hjælp mig :-)