3.276 visninger
|
Oprettet:
Bivirkninger ved Prednisolon kur {{forumTopicSubject}}
Jeg har postet en tråd for en 14 dage-3 uger siden, da jeg ville høre jer om erfaringer ved en Prednisolon kur.
Hvilke bivirkninger har I oplevet. Dem jeg kan læse om, som f.eks. øget appetit, måneansigt mm, har jeg ikke mærket til.
Men jeg bliver mere og mere rastløs, og sover skidt. Jeg har uro i benene og det føles mere og mere som går jeg på søm eller mine fødder brænder. Jeg kan ikke sidde stille,
Jeg kan ikke finde noget på nettet under bivirkninger der er som de jeg beskriver. Lad mig høre jeres erfaringer.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.946
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.244
aug 2006
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.138
Der er mange flere - jeg kan ikke huske dem alle, men jeg var SÅ ødelagt af det. Allermest i mit hoved. Jeg kunne ikke tænke. Og det var helt bogstaveligt - i den periode indgik jeg eksempelvis ingen diskussioner her på HG, for jeg kunne ikke tænke et argument til ende. Min koncentrationsevne var væk og min tankevirksomhed var vildt forstyrret.
Og da jeg så trappede ud fik jeg så mange smerter i mine led, at jeg næsten ikke kunne bevæge mig. Mange af de smerter har jeg desværre stadig nu, hvor det er tre år siden jeg startede kuren og to et halvt år siden jeg sluttede den.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.244
Fik da sovet OK, men kun til halv fem. Så er det ikke så skidt at jeg er hjemme ved Bianca og hvalpene, for så kan jeg tage mig en lur ind imellem.
aug 2006
Bivirkninger ved Prednisolon kur
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside