{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ganske forfærdeligt..
  • #2   22. jun 2010 Heidi, ja det er da så forfærdeligt at det er hverdags kost at se sådan noget.. håber snart der åbner sig øjne for dyrepoliti..

Tinna, ganske frygteligt er det..

• #3   22. jun 2010 Føj hvor er det frygteligt..
    hun må jo være syg hende det gjorde det føj.. smiley
    Tanken om hvor smertefuldt der er at dø af rottegift...

• #5   22. jun 2010 Uha, hvor er det skræmmende. Sørgeligt, jeg fatter det bare ikke....

• #7   23. jun 2010 Jeg tror nemlig også det er lovgivningen der bliver et problem. Jeg meldte mig bl.a. ud af dyrenes beskytrtelse, da de jublede over sejren, da det blev gjort lov, at en hund skal have 15 minutters kontakt om dagen ud over fodring..... Hvad fanden er det for en lov? Så er det jo klart kenneler kan have 50 hunde, og man kan intet gøre ved det.
    Selvom det i mine øjne er vanrøgt. De må også gå ude hele tiden, bare der er et lætag, akurat som hvis det var et får eller et andet udeboende dyr. Der skal være synlige skavanker, som udsultning og møgbeskidt og filtret pels, ellers kan man intet gøre..

• #10   23. jun 2010 Ja beviser er vigtige, man kan jo lige spørge om man må tage et billede af hundene, hvis man er ude for at se på hvalp et sted, og man ser noget der ligner vanrøgt. For hvis de får en ide om, at de bliver meldt, kan de hurtigt få ryddet op og gjort rent og ordnet hunde....

Kommentér på:
Ganske forfærdeligt..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce