{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

MEGET madglad hvalp {{forumTopicSubject}}

Ja, man skal jo ikke være ked af ens hvalp vil spise, men med Isha er det næsten for vildt. Hun bliver helt vild når der er mad i nærheden og er blevet en lille smule for rund smiley Jeg ved godt at de ti % er vejledende, men hun får pt ca 6 %, men da hun fik de 10% slugte hun også maden og virker aldrig til at være rigtig mæt. Jeg er derfor lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre, for hun skal jo ikke være for tyk, men jeg vil helst heller ikke sulte hende. Hun bliver 12 uger imorgen. På forhånd tak for gode råd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET madglad hvalp
  • #1   9. sep 2009 Nu er jeg slet ik inde i BARF - men ofte giver man grøntsager fx gulerødder til hunde der trænger til at tabe sig lidt men som ikke blivet mætte af den ration de får...

Som duselv skriver må hun endelig ikke blive for tyk - det ka virkelig skade hende.... Men hun ska selvfølgelig heller ik sulte.. Så synes 6-7 % lyder fint (i forhold til de "normale" 10 %) så hun stille og roligt bliver mindre rund :O)

• #2   9. sep 2009 Hun får grønsager i forvejen smiley vi var ved dyrlægen igår og han sagde ikke hun var meget tyk, men at hun ikke skulle blive mere rund smiley Men vil hellere rette det nu, før hun bliver alt for tyk.

• #3   9. sep 2009 Tina - så længe dyrlægen blot siger I ska være opmærksomme synes jeg ikke I ska gøre mere end allerede - hun er jo kun 12 uger og må stadig gerne være dejlig hvalpet :O) Men forstår godt at du vil tage det i opløbet fremover at det bliver et reelt problem :O)

• #4   10. sep 2009 Når du nu barfer, kunne du så ikke give hende flere ben og mindre fedt, ben feder jo ikke, men de mætter godt, min den lille har holdt en fin vægt og været mæt, ofte kunne hun ikke spise op, på barf og hun har kun fået nogle få grøntfodder kugler dagligt ud over kød og ben, til gengæld var det ben med kød på 5 dage i ugen, kun kalun og nyre/lever dage, var uden ben.
    Held og lykke med det.

• #5   10. sep 2009 Nej hun arbejder ikke for maden, altså skal søge efter den. Vi har tre hunde, så jeg kan ikke være sikker på hu får det hele smiley Nu har jeg måske også gjort det værre end det er, dyrlægen sagde ikke hun var fed, kun at kunne ikke skulle blive rundere. Og han sagde det kun fordi jeg selv spugte, så det er ikke fordi det er kæmpe problem.
    Men takker for råd, det kan vi helt sikker bruge til et eller andet

• #6   10. sep 2009 Nej det tror jeg ikke det er, jeg tror virkelig bare hun er rigtig rigtigt madglad. Hvis hun fik lov smuttede hun gerne på bordet og spiste vores aftensmad også smiley

Kommentér på:
MEGET madglad hvalp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce