{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Er folk normale?!.. {{forumTopicSubject}}

<b>Er folk normale? </b>

At kende sig selv er en ting. At være normal er en anden ting.
Skal vi grine eller græde?
Skal vi løbe eller gå?
Skal vi tro eller håbe?
Skal vi lede eller vente?
Skal vi høre eller lytte?
Skal vi snakke eller tale?
Skal vi se eller glo?
Skal vi sidde eller stå?
Skal vi æde eller spise?
Skal vi lære eller stene?
Skal vi kende eller vide?
Skal vi være eller ikke være?
Skal vi skrive eller læse?
Skal vi være normale eller unormale?
Hvad er rigtigt? og hvad er forkert?
Nogle folk siger "jeg er unormal! for det er kedeligt bare at være normal"
Så kan jeg tænke "jamen, hvem er normale? Jeg har endnu ikke oplevet to mennesker som var nøjagtig ens. Så hvad er det at være normal? Hvad er det at være kedelig? "
Jeg syntes at alle er unormale, for alle er jo forskellige personer, med hver sin holdning, hver sit udseende, hver sin personlighed, hver sin mening, hver sin bygning, hver sin baggrund.

Hvorfor skal folk have forskelsbehandling? Ja, selvfølgelig skal muligvis have hjælp fordi der er nogle ting de ikke kan klare selv. Men Hvorfor skal udviklingshæmmede ses ned på? De har ligeså meget ret til at blive accepteret som du.
De skal ikke ynkes. De har det vel bedst med at man taler til dem som gør til alle andre? De er jo også mennesker som dig !

<i>"Ad, hænger du ud med sådan en taber?"</i>, nej, der er ingen tabere, ingen vindere. Livet er et stort spil. Og at leve livet er at vinde.

<i>"din so!".</i> Nej, jeg er ikke en so. En so er en kvindelig udgave af en gris. Og grisen er et af verdens klogeste dyr. TÆnk over det næste gang du siger det til nogen.

<i>"ejj jeg har sådan et skrækkeligt liv. Jeg er konstant oppe og skændes med mine forældre!"</i>. - Hver du hellere glad for at du har forældre. Du tror dit liv er skidt pga. det? tænk på de børn som hverken forældre eller penge har.

<b>SÅ SIG MIG : HVAD VIL DET SIGE AT VÆRE NORMAL?</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er folk normale?!..
  • #1   18. okt 2008 vil tro det at være normal er gennemsnittet af 1000 menneskers opførsel og udseende. Hvis vi tar en ø og planter 999 mennesker som alle kan se og 1 med briller.......vil jeg sige at brillebæren er udefor normalen.........og det er jo ikke negativt men en kendsgerning.......:O)

Det at være normal, her i landet er at rette sig efter de gældne regler, det er dem vi opdrages efter............hvis en så giver politiet en fuckfinger, vil jeg sige det er unormalt.........for det ligger ikke i opdragelsen - forhåbentlig :O) bare et eksempel

Din sidste sætning er meget normal og skal føles af et ungt menneske i ny og næ...........ellers er der sg noget galt. Det er en del af det i unge skal igennem for at blive styrket til voksen livet (modgang og lære at takle det) og hvad er bedre end at prøve grænser med, end ens forældre? De elsker jer ubetinget - alligevel...........hvis det var vennerne det skulle gå ud over, er det bay bay med det samme..........:O)og hvis i oven i hatten skal tænke på hvor dårligt andre børn har det, kan i gå rundt med dårlig samvittighed over at i har forældre.......ik smart!

men flot tænkt, søde Louise

Kommentér på:
Er folk normale?!..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce