{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Geronimo
Geronimo
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 220

Ikke den normale gø-tråd {{forumTopicSubject}}

Normalt når der blir oprettet en tråd om hundegøen herinde, er det om at folk ikke vil have det og at deres hund gøer for meget.

Min den store hund gøer også lidt mere end jeg bryder mig om, men ikke det store problem.

Men..

Når han gøer indenfor, fordi han f.eks. hører en bil eller lignende, så ved han godt at jeg ikke vil have det - men han har det der udtryk i hovedet der siger at det ligesom ikke er noget han kan kontrollere...endda før jeg overhoved har sagt noget eller vist noget med mit kropssprog.

Hvordan kan det være, at når han tilsyneladen ved at den er gal, at han så bare "kommer" til at gøre det igen. Han er ikke sådan i nogen andre situationer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke den normale gø-tråd
  • #1   27. dec 2009 lytter med .... har samme problem...med 5 hunde... SUK

• #2   27. dec 2009 Sådan er Lilly også. Hun kan heller ikke stoppe - selvom hun ved at den er gal.

• #3   27. dec 2009 Jeg tror måske at det bare ligger i deres natur at advare.
    Nogen kán bare ikke lade være. De MÅ advare flokken selvom at de ved at det er forkert ifølge lederen.
    Tror at det ligger SÅ langt fra dem, ikke at give de andre besked når der kommer nogen at de simpelthen ikke kan undertrykke det..

Min hund må ikke gø indenfor heller.. Men hun kan heller ikke la' være..
    Så hun kommer med nogen små indvendige bjæf. Sådan med munden lukket.
    Hun hun kan blive ved i lang tid. Og også selvom at jeg nogen gange siger noget i stil med "LAURA !!! Hold så KÆFT" rigtigt surt smiley
    Så ligger hun helt gemt væk nede i kurven og siger sine små *bOf*

• #4   27. dec 2009 Jeg tror det er et meget dybt instinkt hos dem at advare deres flok.

Jeg selv synes det er en glimrende egenskab - vi vi gerne have, at vores hund gør, men vi overtager straks og så behøver han ikke at gø mere.
    Det har vi gjort fra hvalp, og derfor er gøen ikke noget problem - det er bare en måde at kommunikere til os på.

Ude i haven hænder det han tænder helt af - så er det oftest et pindsvin, han har fundet.
    Så bliver han kaldt ind.

• Geronimo
    Geronimo Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 220
    #6   27. dec 2009 Ja, jeg kan også godt høre forskel og når han engang i mellem gør ude i haven er det som regel for at gøre opmærksom på at her vogter jeg.

Inde i stuen er det mere som for at fortælle at der er noget han ikke er tilfreds med, som larmer udenfor.

Men mange tak for hjælpen alle sammen!

Kommentér på:
Ikke den normale gø-tråd

Annonce