{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plukveer.
  • #1   8. sep 2008 ja det kan godt sidde over lænden, men de må ikke gøre rigtig ondt.
    hvor langt henne er du ??


  • #2   8. sep 2008 21+4. Det kommer lidt i stød, og føles som en slags sidestik.Lidt svært at forklare..

  • #3   8. sep 2008 altså hvis det bliver regelmæssigt og begynder at gøre ondt skal du kontakte fødegangen, og det sker der faktisk ikke noget ved at gøre alligevel, du kan bare ringe og forklare hvordan du har det så vurdere de om du lige skal kontrolleres en gang (og trods alt hellere en gang for meget en en gang for lidt)

  • #4   8. sep 2008 Tak for svar.
    Ville bare lige høre for ved ikke lige så meget om det. Men arbejder med rengøring, så kan jo også have lavet en forkert bevægelse eller noget.
    Men hvis det fortsætter imorgen, så tror jeg, at jeg ringer og hører hvad de siger...
    Nu er det første gang jeg er gravid, så er jo meget opmærksom hver gang der sker noget nyt. Har f.eks mærket ham sparke hver dag de sidste 14 dage, mange gange om dagen, og idag mærkede jeg ham ikke før her for en lille times tid siden. Var til jordemoder i fredags, som sagde det var usædvanlig at han var så aktiv så tidlig. Men når man så pludselig ikke mærker noget bliver man jo lidt nervøs..


  • #5   8. sep 2008 ja kan jeg godt forstå, man elsker dem jo allerede de små og er så inderligt bange for at der skal ske dem noget

  • #6   8. sep 2008 Ja, især efter jeg har kunne mærke ham så meget, og at vi har fundet ud af hvad det bliver. Så er det blevet lidt mere virkelig, og man kan lidt bedre forholde sig til det. Kender en der mistede i uge 23, så man ved jo at der stadig kan gå noget galt, selvom vi har fået at vide at alt er som det skal være både til scanning og jordemor.

  • #7   9. sep 2008 Tanja du må lytte til din krop da rengøring kan være meget belastende for din krop ( er selv i den branche ) Hvis du har plukveer, må de ikke gøre ondt de siger på sygehuset at hvis de begynder at komme regelmæssigt og de trækker om i ryggen og at det gør meget ondt så skal man kontakte fødegangenfor det må de ikke og man må max have op til ca 5 i timen, det var ihvertfald hvad de sagde til mig , men jeg syntes da du skal ringe derind alligevel bare for en sikkerheds skyld`ss`

  • #8   9. sep 2008 Nu har der ikke været noget siden igår, så nu venter jeg lige og ser. Ved jo slet ikke om det er det, for ved jo ikke hvordan det føles. Var til jordemor i fredags, og spurgte om der var noget jeg skulle passe på med, nu hvor jeg gjorde rent, og hun sagde det eneste jeg skulle tænke på var ikke at løfte for meget.
    Men kommer til tilbage så ringer jeg med det samme.


  • #9   9. sep 2008 Jeg havde kun smerter i ryggen, ikke i maven.

  • #10   9. sep 2008 Tanja H

    Det kender jeg godt det der, det fik jeg også , men de kom sammen med smerterne i maven , altså veerne , og jeg fødte om natten , så du skal måske lige tjekkes ..


  • #11   9. sep 2008 Fm. Kekec
    Gik de væk igen, eller blev de ved til du fødte??


  • #12   9. sep 2008 Det kom og gik , men da veerne for alvor var i gang stoppede det ..

  • #13   9. sep 2008 har lige været på arbejde, og der har ikke været noget siden i går aftes, så måske det bare var en muskel der sad i klemme.
    Men tak for alle svarene. Vil huske dem, hvis der skulle ske noget lignende.


Kommentér på:
Plukveer.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce