{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plukveer og Veer ?
  • #1   10. maj 2008 pluk veer er ja næsten altid bare som at stramme mavemusklerne hvor veer gør mega nas men ingenting i forhold til præsveer

  • #2   10. maj 2008 har ikke haft veer før men har haft 3 plukveer i løbet af 2 natter og det var are som om maven blev hård og trak sig sammen. gjorde lidt ond men ikke vild.. følte egentlig ligesom om jeg ikke havde tisset i rigtig lang tid. og så gik jeg på wc og tissede lidt og så kunn jeg mærke hvordan det nermest spændte i maven.. men tror ikke man er itvivl om når man får veer

  • #3   10. maj 2008
    Jeg er bange for at jeg "overser" veerne fordi jeg altid har mega ondt i lænden/ryggen .. Og jeg syntes altid min mave er rigtig hård og øm - nogen gange kommer der også smerter , der gør ondt , men ikke så ondt så jeg ikke kan klare det .. Og jeg aner ikke om det er plukveer eller om det bare er normalt at have ondt ..
    Plus, jeg er bange for at folk syntes jeg piver, og bryder mig ikke om at tage på fødegangen hvis der ikke er noget . jeg ville føle mig som en uvidende førstegangs fødende ..

    Det er bare derfor jeg spørger smiley



  • #4   10. maj 2008 *** Maria ***

    Det siger min jordmoder også men kunne ikke lade vær med at spørge ..

    Jeg har en måned til terminen smiley


  • #5   10. maj 2008 *** Maria ***

    Hehe .. Selvom du er "dårlig" til at føde har du trods alt født to gange.. Så det beroliger mig lidt - så slemt kan det jo ikke være så smiley

    Har været med til en fødsel eller det endte med kejsersnit , men fulgte med i hendes veer osv . og hun var en pivefrans , hun skreg og hylede .. Men hun ville trods alt gerne gøre det igen ..

    Vi kvinder er åbenbart skabt til al den smerte , så jeg er ikke nervøs for fødslen overhovedet .. Heller ikke veerne , jeg tager det som det kommer smiley


  • #6   11. maj 2008 puha da jeg bliver helt i tvivl om jeg tør ;o) hehe

Kommentér på:
Plukveer og Veer ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce