{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Min fødsel af trolden :) {{forumTopicSubject}}

Sååååå har jeg vist lige 10 min som "ikke-madpakke" her smiley

En lille beretning til jer om forløbet , uden for mange detaljer smiley

Men fredag aften ( da var jeg 40+2 ) , ca kl 18 , fik jeg træk i ryggen, trækken-niven og hiven ...
Kenneth var nede og træne og jeg tænkte egentlig at det nok bare var plukveer , ikke noget seriøst..
Kenneth kom hjem, jeg havde lidt ondt -stadig kun i ryggen- vi lavede mad, og chokoladekage - vi havde købt film (Hobitten) vi skulle se osv osv..
Under aftensmaden blev det lidt værre, jeg prøvede at tage tid og ganske rigtigt var de regelmæssige - altså veer..
Nå for dælen da smiley
Jeg gik ud for at tisse og synes godt nok jeg pludselig kunne tisse enormt meget - og det var så vandet der gik smiley
vi ringede til min mor der kom med bilen, og hentede hunden, også var vi ellers med 130 i timen til hospitalet - jeg skiftevis hang i håndtåget i loftet af bilen og skiftevis synes det hele var lidt sjovt og prøvede at gøre Kenneth lidt rolig smiley

Vi ankom ca kl 2240 , og blev kørt direkte til fødestuen - jeg kunne godt mærke ( og anderkende ) på dette tidspunkt at det var NU og ikke falsk alarm smiley

De tjekker mig til allerede der at være 7-8 cm åben, så ja - det var godt vi kom smiley
Presseveerne startede 2350 - og 0008 bliver han født smiley
Jeg fik lattergas undervejs men ellers intet smiley

Det var et rigtig rart forløb for os alle 3 smiley det var tydeligt at min krop og trolden samarbejdede rigtig godt - og at de nok skulle styre det hele så kunne vi andre bare følge pænt med smiley

Han vejede 3336 og var 53 cm smiley

Vi tog hjem igen lørdag aften - efter at have fået besøg af farmor, morfar, mormor , onkler på begge sider, svigerinder osv smiley - og nå ja, farmor og 2 stk onkler stod ellers på fødestuen ca 45 min efter smiley haha

Og nå ja - vi er pæææænt lykkelige smiley

Nu er han 3 døgn gammel og bare så fantastisk ! - rigtig god til at fortælle om hans behov, sover det meste af natten - lige afbrudt af lidt amning - og ja... smiley

Nu vil vi finde noget aftensmad også skal jeg agere madpakke igen ( hvilket er en ret fornæm og dejlig opgave )

Vil gerne takke for alle de dejlige lykkeønskninger, gode håb og tanker vi har fået smiley det har været vidunderligt at komme ind og læse om , selvom jeg ikke har svaret har jeg set det og smilt stort smiley :)


Spørg endelig hvis der er noget jegvmangler smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min fødsel af trolden :)
Kommentér på:
Min fødsel af trolden :)

Annonce