{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.307 visninger | Oprettet:

Plukveer? {{forumTopicSubject}}

Vi har en blandings-tæve som efter planen skal føde d. 19/9. (dag 63).
Altså om 10 dage.
Men jeg synes at hun trækker vejret lidt besværet, som om hun måske har plukveer.
Er det normalt at de får plukveer i det sidste stykke tid?

Hendes temperatur har været 37,1 men er idag 37,5.
Og som jeg har læst mig til, skal den gerne falde når det er ved at være tid.

Hun har ikke ændret opførsel på andre måder end at hun er lidt mere kontaktsøgende, her i løbet af de sidste par dage.

Jeg har snakket med min dyrlæge om forløbet, for et par dage siden, inden hun fik det sådan. Og måske er det helt normalt- nok bare mig der er bekymret.

Jeg har da også flere dyrlægers tlf. nr. liggende, i tilfælde af at noget måtte gå galt og der er optaget hos nogen af dem.







Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plukveer?
  • #1   9. sep 2010 hvis hun kun har 10 dage tilbage, skal du regne med at hun er ved at være meget besværet af drægtigheden. det kan godt få dem til at ligge og halse i perioder. veerne vil være meget tydelige at se på hende som en slags sammentrækninger i hele kroppen.



  • #2   10. sep 2010 Ok, tak. Jeg tror også det må være fordi hun er ved at blive så tyk.
    Idag var temperaturen 36,9.
    Hun oprøfer sig som normalt og har spist som normalt- måske endda lidt ekstra idag. Men igår gad hun heller ikke at spise noget.


  • #3   10. sep 2010 Jeg har tænkt akurat det samme. Jeg har en Cavalier King Charles Spaniel som skal have hvalpe omkring d. 28. september. De sidste to dage har jeg et par gange set at hun har trukket vejret helt anderledet og "hårdt".
    Man er så småt begyndt at kunne se bule på maven smiley

    Er der mon grund til bekymring??


  • #4   12. sep 2010 Igår var temperaturen 37,6 og idag er den 37,3.
    Hun har haft to dage uden de sammentrækninger som hun havde forleden.
    Jannie L, jeg tror ikke er er grund til bekymring, efter hvad jeg har hørt fra andre, i løbet af de sidste par dage.
    Man skal bare være meget opmærksom.
    Prøv at tage temperaturen hver dag.

    Igår nat sov jeg hos hunden på en madras- det beroligede hende rigtig meget at jeg lige havde en hånd på hendes mave.
    I nat har min mand sovet hende.

    Men spændende er det, at de skal have hvalpe:-)


Kommentér på:
Plukveer?

Annonce