{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  betyder jeres hund ligeså meget som
  • #1   9. aug 2008 nej da overhovedet ikke i nærheden.
    jeg ELSKER Link, men intet i verden kan komme i nærheden af min kærlighed til deres børn

(er ret sikker på at de eneste der tror det er folk der ikke har børn)

• #2   9. aug 2008 ikke deres men selvfølgelig mine børn (ved ikke lige hvad jeg havde gang i der he he)

• #3   9. aug 2008 hehe ditte det er ok jeg er ordblind så jeg kan få den rigtige mening ud af lidt af hvert
    ja det tænkte jeg også men ville lige spørge her for vi har jo alle børn=)

• #4   9. aug 2008 jeg elsker min datter, som intet i verden, men der er heller intet som kan måle min kærlighed til mine hunde.. Det er to forskellige former for kærlighed jeg føler for dem..

• #5   9. aug 2008 Som Mamma M P siger , det er to forskellige former for kærlighed ..

Balder er ligesom min "først fødte søn" , jeg elsker ham af hele mit hjerte og jeg vil gøre ALT for ham , men der er INGEN der kan komme i nærheden af den kærlighed jeg har til mit barn - det er noget helt andet ..

• #6   10. aug 2008 Kristina - nu med baby Ella ;- )

Præcis sådan har jeg det også smiley

• #7   11. aug 2008 JEg elsker mine hunde over alt i verden, men jeg elsker også min kommende søn over alt i verden allrede nu... men man kan ikke sammenligne den kærlighed.. for det er to forskellige måder man elsker dem på. som andre også siger.. hvis der er nogle der sætter deres hund i første række, synes jeg der er noget galt i hvert fald.. misforstå mig ikke, jeg elsker mine hunde, men også min baby i maven som snart er færdigbagt..;)

• #8   11. aug 2008 Jeg elsker helt klart min søn meget mere end min hund. Jeg har stadig de samme følelser for Primo som jeg havde før. Nu har jeg bare oplevet en helt anden form for kærlighed, den man nærer til sit barn. Det er noget helt specielt

Kommentér på:
betyder jeres hund ligeså meget som

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce