{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Lader I andre løbe med jeres hund? {{forumTopicSubject}}

Kom bare til at tænke på det.

Jeg må jo svare ja, men Joy er nu også ved at være vant til at gå med forskellige hundeførere, og så er han så tændt på agilityen at det ikke betyder meget for ham hvem der handler.

Det er dog ikke alle der får lov. Kun folk der kender ham og som jeg ved kan handle en fornuftigt gennem en bane.

Grunden til at jeg kom til at tænke på det, er at jeg er kommet til skade, og da muligheden bød sig, fik jeg en anden til at tage et par ture med ham. Det er dog en som jeg stoler fuldt på, og som jeg ved kan det skidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lader I andre løbe med jeres hund?
  • #1   3. okt 2010 Jeg har løbet med min mands hund en gang, da han fik overarbejde og derfor ikke kunne nå afsted, så så jeg lige chancen og tog afsted, da jeg ikke havde løbet længe.
    Men det er eneste gang jeg har prøvet at løbe med ham, men det fik skam fint nok.

Min mand har en gang løbet med min gamle pige som desværre ikke er mere, det var fordi jeg var skadet med ryggen, men det var kun den ene gang, det gik da nogenlunde men hun er min hund og gider ikke lave sådan med andre.

Den nye jeg har, der kommer til at gå meget længen inden andre får lov at prøve hende, og selv hvis jeg blev skadet, men hun har også kun været afsted 2gange og skal lære min måde at løbe på og skal selv mere ind i det, men tror godt hun kunne.

Syntes det er super du har fået en anden til at løbe med din hund så han også får bevæget sig.

• #2   3. okt 2010 Ja, det er rigtig rart. Især fordi det ikke gik helt skidt.

Jeg er i hvert fald glad for at der er en der vil tage nogle baner med ham. Jeg prøvede nemlig selv at tage mindre dele med ham, men det kunne han slet ikke finde ud af. han forstod slet ikke at jeg ikke bare fulgte med *gg*

• #3   3. okt 2010 nej så kan de nemt blive forvirret.
    Men du kan jo bruge til den at øve frem af sendelse.

Men super når andre lige gider.

Nå ja vores hundtræner løber nogle gange med min mands hund, det får hun lyst til en gang imellem, og så nogle gange for at vise min mand hvordan han skal gøre.

• #4   3. okt 2010 Min træner har løbet få elementer med hende af og til, men derudover har ingen andre løbet med hende.... hun er rigtigt meget MORS hund, så ved faktisk ikke, om hun ville løbe en hel bane med en anden???

Kunne være skægt at prøve en dag

• #5   3. okt 2010 Ja, min mands datter har løbet med Buska , som barn. Det kan sagtens lade sig gøre bare dem der løber med hunden ken og bruger samme komando, og ellers fungere sammen med hunden.
    Iva har også været lånt ud, til en der manglede en hund, og jeg ikke ville løbe med to hunde.

• #6   3. okt 2010 Ronny har en af vores venner løbet konkurrencer med. Ronny gik faktisk bedst med ham .

• #7   3. okt 2010 Ja andre har løbet med Puma engang imellem, hun er ligeglad med hvem der løber med hende.

Men andre skal ikke træne med hende, for mig er der forskel.

• #8   3. okt 2010 Jeg lader gerne andre jeg kender godt, løbe med Exit. Mest min datter, men hun får ikke lov at løbe konkurrence (he he jeg er bange for at hun gør det bedre end mig)

Kommentér på:
Lader I andre løbe med jeres hund?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce