772 visninger
|
Oprettet:
Lader I andre løbe med jeres hund? {{forumTopicSubject}}
Kom bare til at tænke på det.
Jeg må jo svare ja, men Joy er nu også ved at være vant til at gå med forskellige hundeførere, og så er han så tændt på agilityen at det ikke betyder meget for ham hvem der handler.
Det er dog ikke alle der får lov. Kun folk der kender ham og som jeg ved kan handle en fornuftigt gennem en bane.
Grunden til at jeg kom til at tænke på det, er at jeg er kommet til skade, og da muligheden bød sig, fik jeg en anden til at tage et par ture med ham. Det er dog en som jeg stoler fuldt på, og som jeg ved kan det skidt
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
Men det er eneste gang jeg har prøvet at løbe med ham, men det fik skam fint nok.
Min mand har en gang løbet med min gamle pige som desværre ikke er mere, det var fordi jeg var skadet med ryggen, men det var kun den ene gang, det gik da nogenlunde men hun er min hund og gider ikke lave sådan med andre.
Den nye jeg har, der kommer til at gå meget længen inden andre får lov at prøve hende, og selv hvis jeg blev skadet, men hun har også kun været afsted 2gange og skal lære min måde at løbe på og skal selv mere ind i det, men tror godt hun kunne.
Syntes det er super du har fået en anden til at løbe med din hund så han også får bevæget sig.
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
Jeg er i hvert fald glad for at der er en der vil tage nogle baner med ham. Jeg prøvede nemlig selv at tage mindre dele med ham, men det kunne han slet ikke finde ud af. han forstod slet ikke at jeg ikke bare fulgte med *gg*
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
Men du kan jo bruge til den at øve frem af sendelse.
Men super når andre lige gider.
Nå ja vores hundtræner løber nogle gange med min mands hund, det får hun lyst til en gang imellem, og så nogle gange for at vise min mand hvordan han skal gøre.
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Kunne være skægt at prøve en dag
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Iva har også været lånt ud, til en der manglede en hund, og jeg ikke ville løbe med to hunde.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 254 Svar: 2.832
Men andre skal ikke træne med hende, for mig er der forskel.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
Lader I andre løbe med jeres hund?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside