{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Vil i ofre jeres liv for jeres hund? {{forumTopicSubject}}

Efter at have læst denne historie
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-19884493.html

Så gav det en del tanker, for selvom ens hunde betyder meget for en så er spørgsmålet vil du ofre dit liv for at redde din hund?

Jeg personligt vil ikke, men jeg vil ikke stå og se til min hund sad i en brændende bil eller lign, jeg vil gøre alt i min magt for at redde min hund.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil i ofre jeres liv for jeres hund?
  • #1   21. jan 2009 Nej det ville jeg ikke. Ville gøre hva jeg kunne for at redde den men hvis det ikke ville ku lade sig gøre uden jeg selv bliver kvæstet eller dør vil jeg ikke.
    uh. vil slet ikke tænke på hvis sådan noget skete for min hund bare tanken er ved at få mig til at tude

• #3   21. jan 2009 Jeg tror man for et enormt chok og kun ville have tanke for at få din hund ud. For nej jeg tror ikke nogen vil kunne stå og se sin hund brænde op... Frygtelig smiley

• #4   21. jan 2009 Det forfærdeligt!!

Men ja jeg ville ikke ofre mit liv for min hund. Det er meget hårdt sagt. Jeg ville gøre alt hvad der stod i min magt for at redde min hund for hvilken som helst situation det nu måtte være.

Men det jo ikke ens betydning med at jeg ikke elsker min hund eller hest osv

• #5   21. jan 2009 Det må være helt forfærdeligt at se sin hund brænde inde i bilen. Men nej jeg ville ikke ofre mit liv for min hund. Jeg ville gå meget langt for ham, men ikke risikere mit liv.

• #6   21. jan 2009 Jeg er sikker på jeg ville gøre det... det er min hund for søren, vil da gøre alt for ham.

• #7   21. jan 2009 Ville ofre mit liv hvis hunden var min eneste ven her i livet. ellers ikke for man har jo noget at leve for familie og venner og de vil jo blive knuste hvis man døde

• #8   21. jan 2009 Tror faktisk manden reagerede helt instinktivt. Jeg tror jeg ville gøre det samme.

• #9   21. jan 2009 God debat..

Rent rationelt tænker jeg nej det ville jeg ikke, men jeg er ret sikker på jeg ikke ville tænke specielt rationelt hvis jeg kunne se min hund sidde i en brændende bil, så jeg kan ikke udelukke at jeg i kampens hede ville gøre noget dumt..

• #10   21. jan 2009 Kan ikke svare på hvad jeg ville gøre i en situation magen til. Tror ikke man tænker - men handler bare.

• #11   21. jan 2009 ingen kan sige hvad man skal gøre, og jeg tror lige som mange af jer andre at man kan simpelthen ikke sige det medmindre man står i situtionen, men hvor er det forfærdligt ...

bare tanken om denne sitution giver mig det helt dårligt

• #12   21. jan 2009 Det ved jeg simpelthen heller ikke, førend jeg selv (forhåbentlig aldrig nogensinde) står i situationen. Jeg er ikke sikker på, at den stakkels mand overvejede at han kunne risikere at miste livet ved at gå tilbage efter hunden. Når det drejer sig om ild, så kan en situationen det ene øjeblik virke til at være under kontrol for så pludselig at eskalere og det kræver godt nok noget bare at stå og kigge på mens ens hund indebrænder.

• #14   21. jan 2009 jeg tror også at man gør det per refleks.. Jeg ville nok også løbe tilbage til bilen og forsøge at få dem ud.. Kan huske at under December stormen løb ejeren af opstaldningstedet hvor min part hest stod rundt og åbnede samtlige bokse og fik hestene ud på folden, trods taget kunne falde sammen hvert øjeblik. Han VILLE bare have hestene udenfor hvor de var i mere sikkerhed end under et sammenstyrtende tag..

• #15   21. jan 2009 Jeg aner det ikke.. Men jo, jeg tror jeg ville have gjort det samme.

Jeg ville dog ikke vide det, før jeg stod i situationen, hvad jeg forhåbentlig aldrig kommer til

• #16   21. jan 2009 Ville gøre nøjagtig det samme som ham manden gjorde.. uden tvivl..
    Kan godt være man siger man´ikk vil, men hvis man selv stod der og så sin hund sidde i bærndene bil.. Så jov er jeg sikker på man selv ville reagere sådan..
    Jeg ville..
    knuuz

• #18   21. jan 2009 Jeg ville tage jakken af hvis der gik ild i den...
    Men det er jo nemt at sige når man sidder her bag en skærm og overhovedet ikke kan sætte sig ind i hvor meget i chock man alligevel er efter at have kørt galt.

• #20   22. jan 2009 jeg ville ikke ofre mit liv for min hund, jeg ville gøre alt hvad der stod i min magt for at redde ham men ikke med risiko for mit eget liv

Kommentér på:
Vil i ofre jeres liv for jeres hund?

Annonce