Hvem har ansvaret ? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen. Ihhh altså... igår fik kato mig ud på en længere løbetur, vi stod ude i haven hvor pludselig han sprang over hegnet let og elegant og pist væk var han, jeg skyndte mig efter ham for at se om han var løbet ned til sin gode ven max som er en nabo hund, men der var han ikke , så opdagede jeg at han var løbet ind til huset bag max og der bor tilfældigvis en lille hund som er i løbetid :0( aner ikke hvordan han er kommet derind men inde det var han altså. Ikke nok med det så stod deres terasse dør åben hvor kato selvfølgelig løb ind. ejerne lå begge og sov da de begge havde været på natte vagt, det var så pinligt da kato jo så nåede at vække hele huset. Jeg ved ikke om han har nået at være på den lille hund men hvis han har hvem har så ansvaret ? mange hilsner den meget flove :0)
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 602
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 327
Men vil nok også sige det må være din skyld... Mine forældre var udsat for det samme med deres shæfer engang - og det var hanhundens ejer der måtte betale... Og der var tæven bundet INDE i deres have for at hun ikke skulle stikke af...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Hvem har ansvaret ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside