Islandsk fårehund gruppen

Islandsk fårehund gruppen

Medlemmer: 186
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvem har ansvaret ? Hvem har ansvaret ?

Hej allesammen. Ihhh altså... igår fik kato mig ud på en længere løbetur, vi stod ude i haven hvor pludselig han sprang over hegnet let og elegant og pist væk var han, jeg skyndte mig efter ham for at se om han var løbet ned til sin gode ven max som er en nabo hund, men der var han ikke , så opdagede jeg at han var løbet ind til huset bag max og der bor tilfældigvis en lille hund som er i løbetid :0( aner ikke hvordan han er kommet derind men inde det var han altså. Ikke nok med det så stod deres terasse dør åben hvor kato selvfølgelig løb ind. ejerne lå begge og sov da de begge havde været på natte vagt, det var så pinligt da kato jo så nåede at vække hele huset. Jeg ved ikke om han har nået at være på den lille hund men hvis han har hvem har så ansvaret ? mange hilsner den meget flove :0)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem har ansvaret ?
  • #2   20. apr 2008 Jamen det kan da godt være i har ret, men jeg mente bare jeg havde læst et eller andet sted, at det er ens eget ansvar at se efter sin hun når den er i løbetid og det var også selvom det er i ens egen have ? men igen jeg tager nok fejl :0)

• #3   20. apr 2008 Hvis du fandt Kato indenfor 5-10 minutter efter han var rendt - så har han vel ikke nået at hoppe på hende... For mig bekendt hænger de da sammen i mindst 15 minutter bagefter!

Men vil nok også sige det må være din skyld... Mine forældre var udsat for det samme med deres shæfer engang - og det var hanhundens ejer der måtte betale... Og der var tæven bundet INDE i deres have for at hun ikke skulle stikke af...

• #4   20. apr 2008 Anne -det er muligt at tævens ejer kan tildeles en del af skylden, MEN det er nen du slipper altså ikke helt udenom (iøvrigt må du da osse, uanset hvad loven siger, tage ansvar for at du ikke kan holde din hund i haven).

Kommentér på:
Hvem har ansvaret ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce