{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Avlsrestriktioner
  • #1   13. mar 2008 nete- tror det bliver svært da hvert land laver deres egen ;O))

• #2   13. mar 2008 Nete - den kan du vist kun få på "den hårde måde" og det er simpelthen at gå i gang fra en ende af, og selv checke hvert land ud.

Hvorfor vil du undgå de forskellige landes specialklubhjemmesider - hvis ikke de oplysninger du søger findes der, hvor så ?
    Hvordan vil du sikre dig at det er en gældende restriktion, hvis du ikke vil have informationen fra specialklubben?

• #3   13. mar 2008 Jeg gad ikke gå i gang med "the hard way" hvis der fandtes en oversigt og det udelukkende var et spørgsmål om at finde den.

Jeg er heller ikke sikker på jeg får så meget ud af specialklubbernes hjemmesider visse steder, på grund af sprogbarrierer.

• #4   14. mar 2008 Nej, det gad du vel ikke. Jeg kender én der har sådan en liste, men hende har du sat på filter.

• #5   14. mar 2008 Hvem er det der har en liste over bullmastiffrestriktioner?? Er det Karin du taler om så er jeg så træt af at høre på hendes indlæg.

Sidst jeg startede en avlsdebat i avlsforum, hvor jeg lagde et link til en avlsrelevant database var hendes svar: "Da du ikke regner min viden for noget, syntes jeg du selv skal finde det på nettet.Jeg har selv gennem mange år fundet svar på hvad der er essensen omkring HD og hvordan jeg kan undgå det i mit eget avl"

Simpelthen for tøset efter min mening og jeg gider ikke debattere på det niveau. Hun er fornærmet og vil ikke dele, hvilket er helt ok men så må hun blive ude.

• #6   15. mar 2008 Helt ærligt Nete, Du efterlyser et sted hvor du kan finde en oversigt over avlsrestriktioner for din race. Jeg nævner ingen navne og syntes det er lavt at du hænger Karin ud og sviner hende til her. Hvad er formålet med det - og hvad kommer det sagen her ved ???

• #7   15. mar 2008 Hvad er det du oplever som "svine til" og "hænge ud"? Jeg mener kun jeg har citeret den pågældende og forklaret hvordan mit forhold er til det.

• #8   16. mar 2008 Jeg har bestemt ikke lyst til at diskutere andre brugere med dig ! Håber du finder det du søger på anden vis.

Kommentér på:
Avlsrestriktioner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce