{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og sorg
  • #1   8. feb 2008 Jeg har haft to gravhunde sammen i 5 1/2 år. Da Bølle (8 år) fik en diskuspolaps og blev lam, sagde dyrlægen at det ikke ville være for hundens bedste at blive opereret.....det var for framskredent, måtte vi desværre aflive ham. Vores anden gravhund Bitzy (5 1/2 år) blev så ked af det. Hun nægtede kontakt med os og ville slet ikke spise. Hun var meget påvirket af det, hun gik helt i baglås. Dyrlægen mente, at det ville være en god idé at købe en anden hund, så det gjore vi. Det hjalp sammen med vores megen omsorg til hende.

• #2   8. feb 2008 Min hund Lupo følte så meget savn da Jolly var aflivet at vi var nødt til også at aflive hende.. :´( Så jo det tror jeg sagtens at de kan lide nød..

• #3   8. feb 2008 jaa jeg vil også holde på at de har følser... for dengang vi fik vores labreador aflivet (pga. at de´n ikk havde hofter) og der vil Olsen også bare ligge i sofaen, og bare sove! men havde ikk ret meget energi mere.... så ja jeg holder stadig på at de kan føle sorg...

• #4   9. feb 2008 Tak for alle de gode kommentarer. Jeg håber Loke snart bliver sit gamle jeg.

• #5   10. feb 2008 jeg tror også at den kommer over det... men held og lykke!

Kommentér på:
Hunde og sorg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce