{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graver i væggen..
  • #1   24. jan 2008 1000 tak for jeres råd.. smiley

• #2   24. jan 2008 Det gør jeg ihvertfald. c",)

• #3   24. jan 2008 Mad eddike . det virket på maja , når vi fikk hende bed hun på lister osv, så vi smurte mad eddike på og efter det var det ingen merker efter hende...

• #4   25. jan 2008 Marianne R: Okay, det vil jeg da prøve hvis hår spary ikke virker.. smiley
    Jeg har købt noget mod lopper hos dyrhandleren, som jeg skulle prøve at smøre på, men det er ingen hindring for hende, for hun graver/bider sku alligevel.. Lille bandit.. smiley
    De siger at dyr ikke kan li den lugt, men det virker ihvertfald ikke på min hund..

• #5   25. jan 2008 ja nogen siger at de ikke liger det, men det kan jo være forskjellig fra hun til hund...

hadde ihvertfall god effect med mad eddike og så er det jo så billig...

• #6   27. jan 2008 Provoker den til at grave. Peg på væggen hvor den har gravet og forsøg at få den til at grave på kommando. Hver gang den så graver så lapper du den(ikke hårdt) med en sammen rullet avis. Det skrald avisen gir er den lyd den blover bange for. Så tar du den nemlig i at grave og det er her konsekvensen skal falde. Det gode ved det er, at den ikke bliver bange for avisen. Det et smældet. Men ikke slå med avisen. Bare et dask så det smælder. Har lært det til hundedressur. Er meget effektiv. Kan osse bruges hvis de bider i deres tæppe eller andet. Held og lykke med det.

Kommentér på:
Graver i væggen..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce