{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Graver i væggen {{forumTopicSubject}}

Hej...

Vores hund er begyndt at "grave" i vore væg lige ved døren. Hun har gravet så meget at hun er ca. kommet 1 cm ind i pudset. Alt tapet er total væk, og der er lange krads mærker i pudset....!!!

Hun gør det kun, når hun er alene... Så vi aner ikke hvad vi skal gøre. Har prøvet at smøre sennep på, da det er stærkt hvis hun satte tungen på, i håb om at hun ville lade være, men nej nej. Hun graver og kradser videre...

Hvad gør man....! Nogle ideér...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graver i væggen
  • #1   19. apr 2007 hvad med det der spray gå væk hund..

tyson har gjort det sammen,, hans hul var så stort som en fodbold og gik næsten ind til naboen.. hmm spasser hund..

• #2   19. apr 2007 Stærk Chili.... Ååååh husker godt den tid

• #3   19. apr 2007 Kan desværre ikke give dig nogle gode råd...

---> Vil bare lige rose din smukke hunde... Nøj...den er da ikke til at stå for...rigtig nuus og søød... :o)

• #4   19. apr 2007 prøv gå væk hund, vores ville spise have døren, og gør det ikke når vi sprayer et på... Men det er vel et instinkt der siger at de vil ud!!!

• #5   19. apr 2007 Att. Karina - Hvad er det for noget spray og hvor køber man det henne...???

Att. Lisbeth - Jaa det kunne godt være det ville virke, da det er noget stærkere, men tror desværre hun er kold overfor det...!

Att. Henritte - Tak for den søde ros hihi... Og lige over, strålende stærk hund... Ser dejlig ud...

• #6   19. apr 2007 Louise: De har det næsten ved alle dyrhandler....

• #7   19. apr 2007 Jamen tror bestemt også at hun keder sig når hun gør det. For hun gør det KUN når hun er alene hjemme.

Hun bliver motiveret hver dag med gode gå ture, og går også til hunde træning med hende, så tror ikke det er der, at problemet ligger...

• #8   19. apr 2007 Att. Pernille - Oki og det er noget man skal spraye på et par gange eller hvad...?

• #9   19. apr 2007 ja lytter gerne med, har også samme proble. Xena gør det flere steder. Det er ingen tvivl om at de keder sig men jeg prøve virkeligt alt inden jeg går. og går op til 1-1½ time om morgene og hun får foder kugle osv. men det jo overstået de første par min.

stinker det der spray ik meget, tænkte mere på når det nu var indenfor.

• #10   19. apr 2007 Att. Sabrina - Daisy (hunden) får også foder aktiverings kugle... Men nej nej... Det hjælper ikke...!!!!! Og hver dag kan man tage støvsugeren og gøre ren... Der ligger tonsvis af fuge puds på gulvet... HVER ENESTE DAG:-(

• #11   19. apr 2007 jeg ahr noget af det samme problem,med lister og dørkarme, min hund skal ikke ud 10 gange dagligt at for luft nok- måske er din hund i pupertet farsen ligesom min hund er, den er igang med at lære at ting og hvis homonerne køre rundt i hovedet- så er det ikke altid han gør som man beder og håber til, også selvom radioen er tændt, han har vand og legetøj, han kan også gø bare jeg er ned ved købmanden ½ time og han skal lære at være alene hjemme- så derfor tager jeg ham ikke med hvergang- jeg kender ikke det der middel gå væk hund- var det ikke sådan det hed - men prøv med radioen tændt og helst være rolig optil inden du skal ud af døren- nogen siger man skal gå en lang tur med hunden hvis man skal være væk længe- mens andre mener det bare gør den mere vild indendøre- den skal nå at girer ned og være rolig inden du går igen og helst med legetøj, et godt kalkben- jeg syntes selv det er svært at få hunden til opføre sig ordenligt, men måske med lidt tålmodighed går det vel frem- indimellem føler jeg mig også utålmodig- man skal virkelig igennem meget med en pupertet hund- måske er det ikke alle hunde og har nok også noget at gøre med køn, race, alder,,,

• #13   19. apr 2007 jeg ved ikke om dette link virker, men prøv at tryk på

(link fjernet)

og læse om alenehjemme problemet

• #14   19. apr 2007 det er jo det og det er møg irreterende og det blever dyrt når man skal flytte

• #15   19. apr 2007 En lang gåtur er altid godt, men sørg for også et aktivere hunden mentalt med spor eller lignende......

• #16   19. apr 2007 Bladrian dråber penslet i et godt lag uden om og i hullet - det pletter ikke og er ganske harmløst for hunden, du kan køde det i matas.

• #17   20. apr 2007 Hejsa
    vi har det samme problem, men det er blevet langt bedre.. -Det er kun slemt, når jeg har haft en meget uregelmæssig arbejdsdag og kommer senere hjem end normalt - Men TABASCO har hjulpet på vores karme - dem bider hun i - det gør hun ikke når vi putter det på! - HUn kradser også i væggen - og det eneste der har hjulpet der, er at skynde sig at tapetsere over hullerne igen - og male det (ja nogle uger føler vi ikke vi har lavet andet end at male og tapetsere). - Det er som om hun glemmer at der har været et hul, og hun kradser ikke mere i det, når hun ikke kan se det.
    -Udover det står den hver dag på et marvben fyldt med frossent leverpostej, et aktivitetsbold, en lukket papkasse med godbidder og en gulerod - samt selvfølgelig en morgengåtur!!
    Så mit råd er Tabasco og så skynd dig at ordne de huller der er!!

Kommentér på:
Graver i væggen

Annonce