{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Puha, dagen chok... {{forumTopicSubject}}

Var lige ude at gå med Baflo her da jeg kom hjem fra arbejde. Vi gik ligeså stille ned langs vejen. Baflo var i snor og gik og snuste i buskene. Ovre på den anden side af vejen går en løs weimaraner.
Pludeselig får den øje på Baflo og farer over til ham. Den går helt amok og vil bide i Baflo, og ejeren af denne weimaraner kommer farene efter sin hund og råber og skriger efter den mens jeg prøver at få denne kæmpe væk fra Baflo.
Kæft jeg blev bange man... Kan de for satan ikke bare holde deres hunde i snor hvis de ikke er 1000 % sikre på at de bliver hvor de skal. Og ejeren af denne hund spørger ikke engang til om der er sket noget med Baflo. Han tager bare sin hund i snor, siger undskyld og går.
Der skete så heldigvis ikke noget, men det kunne der ligeså godt have gjort.
Baflo var helt i chok bagefter... og mig osse... Puha...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, dagen chok...
  • #1   17. nov 2007 Har prøvet noget helt magen til..
    Men denne ejer sagde bar, ,,sådan kan det gå, når man ikk har sin hund i snor" Jeg var helt i chok og nåede slet ikk at svare på ham..
    Snoops var i snor, men denne dumme hund som denne dumme gamle mand gik med var ikke :oS

• #4   17. nov 2007 Det er bare så skræmmende at se en stor hund komme farene over gaden og man aner ikke om den går amok. (det gjorde denne jo så desværre:o( )

• #6   17. nov 2007 Han er heldigvis helt ok...

• #7   18. nov 2007 Pyha det er så grimt sådan noget. Man får helt en klump i maven når det sker.
    Oplevede noget lignende igår da vi var ude at gå med malthe. Vi gik på en lukket vej hvor der ingen trafik er og vi sørger altid for at Malthe er i snor når der kommer andre, men igår var han uden snor(han elsker det og bliver pludselig meget mere lydig)
    Pludselig var der bare en kæmpestor hund...tror den var blanding af husky og labrador...eller nåwet.
    Jeg blev helt panisk for den styrede direkte mod Malthe med børsterne rejst, men det viste sig at den faktisk var meget rar....suk...pyha

Kommentér på:
Puha, dagen chok...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce