{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Tur ved dr. dyr. Puha {{forumTopicSubject}}

Heej alle smiley

For nogle uger siden, kom jeg sent hjem fra hesten. Da jeg kommer hjem, løber min lille hund ud i gangen for at gå tur, istedet for at hoppe op og hilse som han plejer, det tænker jeg i givende øjeblik ikke videre over. Vi går en aften tur og da vi kommer hjem, ryster han, (det gør han også hvis han er spændt eller hvis han er nervøs) Så tænker ikke sådan videre over det, jeg går i bad og lille Robin sover på badeværelse måtten, som han plejer når jeg er i bad. Efterfølgende går jeg ud fra badet og ind på soveværelset for at komme i nattøjet, da jeg bemærker Robin ikke kan hoppe op i sengen, selvom han prøver, hvilket er MEGET mærkelig, da han er ligesom en yoyo og næsten kan hoppe en meter.
Jeg tager ham så og putter ham ind i dynen, hvor han kigger på mig og piver. Herefter ringer jeg til dr. dyr. Hun er liiiidt prøver lidt at overtale mig til det kan vente til i morgen, men problemet var at jeg skulle arbejde dagen efter, og ville ABSOLUT ikke lade min hund være syg alene hjemme i 8 timer!! Så jeg får hende overtalt og kl. 11 om aften kører Robin og jeg til dyrehospitalet i Vildbjerg.

Hundefisen får tjekket sine lunger, sit hjerte, ryggen, hans reflekser, øjne, poter ben og får taget sin temperatur, hvor vi så kan se han har lidt feber, så tømte hun hans anal kirtler gav ham smerte stillende og penecelin.
Så anbefaldede hun mig at skift foder. Så dagen efter købte vi Royal Canin small breed. Og wupti jeg har en rask og velfungerende vuffi :)!

Men fik mig et chok og var rigtig bange smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tur ved dr. dyr. Puha
  • #1   15. nov 2012 Foder giver ikke en hund smerter, men han kan godt have haft ondt i maven pga. andre ting.
    Godt han har det bedre nu.

• #2   15. nov 2012 Nej det var anal Kirtel infektion, fordi han havde haft for tynd mave med det foder han fik, så han ikke kunne tømme sine analkirtler.

Det er han heldigvis ovre nu:)

• #3   15. nov 2012 Åhh hvor dejligt at han har det bedre, det er bare ikke til at holde ud, når sin hund er dårlig.
    King har også lige haft en tur, hvor vi ikke lige viste hvad der var galt. Dyrelægen fandt ud af at han har forstørret prostata, han får medicin nu og er i bedring, heldigvis.

• #4   15. nov 2012 Ja det er skønt smiley Bliver altid så skrækkeligt bange, da han er min aller bedste ven smiley
    Ja smiley Det ser ud til at have hjulpet meget, altså han har alrig haft tynd tynd mave, i ved hvor det nærmest er vand, men det har været meget blødt, hvilket jeg ikke har lagt mærke til smiley

Men efter det foderskift kan jeg sagtens se forskel på nu og før smiley Man bliver jo altid klogere! smiley

Kommentér på:
Tur ved dr. dyr. Puha

Annonce