{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ud af sengen
  • #2   7. nov 2007 Det der med godbidder i kurven er en fantastisk idé smiley Jeg har simpelthen bestemt mig for at det skal lykkes, for jeg gider ikke det her i 10 år eller mere.. han må gerne sove i kurven lige ved siden af sengen, men bare ikke oppe i sengen mere!!
    Jeg håber han kan lære at acceptere det!!!

• #3   7. nov 2007 Det kan du tro, jeg holder jer underrettet smiley

• #4   21. nov 2007 Nu går det fint med at han lægger sig til at sove i kurven, men hver morgen vågner jeg op med næsen i hans pels... han hopper op om natten, men jeg aner jo ikke om han ligger i kurven i en time eller næsten hele natten..

• #7   11. dec 2007 Nu er vi der næsten smiley
    Han sover i kurven indtil morgen, hvor vi så morgenhygger lidt i sengen smiley

• #10   28. dec 2009 Ja, på det punkt er jeg HÅRD OG KONTANT :$

Benson ELSKER sengen, HAN ELSKER AT PUTTE.

Og han får også lov når jeg siger han må. Men når "mor" siger nej, er det nej!

Og det har han nu forstået smiley han putter med glæde i hans kurv hvis hans "mor" er KEDELIG smiley

Min løsning på problemet er: IGNORE HAM,. I starten sad Benson og pev ved sengen, så hoppede han op ad sengen,. også op af mit ben.

Jeg sagde NED hvis han hoppede op ad sengen, hvilket han hurtigt forstod hvad jeg mente med, for efter jeg havde sagt ned, stod han og gloede på mig, hvorefter han endelig gav op og satte alle 4 poter på gulvet. Hvilket resulterede i en godbid. - Så NED lærte han ret hurtigt.

Hvis han hoppede op af mit ben, så ignorede jeg ham blot, til sidst gav han op.

Med piveriet kunne han i starten finde på at pive i 5-10 minutter, Men da han fandt ud af det ikke hjalp, at jeg blot ignorede han fuldstændig (ikke engang et blik fik han) Så det endte også med den lille mand gav op smiley

Så han har nu lært er sengen er kun tilladt hvis "mor" siger go for det smiley

Kommentér på:
Ud af sengen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce