Hunden ud af sengen... {{forumTopicSubject}}
Mangler gode fif til, hvad jeg skal gøre...
Først lidt baggrundsviden:
Tego, har vi haft fra hvalp og er vant til at sove i sengen.
Ollie, har vi overtaget som 2 årige, for 3 måneder siden, også han har været vant til at sove i sengen.
To hunde synes jeg er for meget, at have liggende under dynen, så de må ud af sengen. Men da begge hunde har været vant til at sove i senge, og det er små hunde, synes jeg alligevel det var synd, at smide dem ned på gulvet.
Så vi har lavet en seng til dem, som er i højde med sengen, og står på min side, mellem seng og væk.
Det hedder sig, at de må ligge i sengen indtil tv'et blver slukket, så skal de over i deres egen seng, og når mandens vækkeur ringer, må de komme over igen.
Tego, vores oprindelig hund, forstår det fint. Han kommer ikke længere om natten for at ville over under dynen.
Men med Ollie har jeg lidt problemer. I en lang periode gik det super godt. Men nu kan jeg i løbet af natten lægge ham over i deres egen seng 5-6 gange hver nat.
Det er lidt hårdt, når man skal op på arbejde.
Nogen der har et bud på, hvad der kan være grunden til det? Og om løsningen bare er tålmodighed?
De ligger lige ud foran mit hoved. Og faktisk helt op af mig. Den eneste forskel er, at de ikke kan være under min dyne.
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.881
Hun får en tørret guffer, hun kan tygge på Det har hun fint fundet sig i
Hunden ud af sengen...