{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Steder at træne hund?
  • #1   29. jul 2007 schæferklubben i skanderborg er så absolut også et dejligt sted at træne... og de er dygtige... smiler

DcH er også godt, men kender ikke lige klubberne i og omkring århus...

• #2   1. aug 2007 Det eneste jeg kan sige til dete indlæg er, at dch i århus (viby) ikke var noget for mig..jeg gik der med min forhenværende schæfer til valpetræning og det synes jeg absolut ikke at vi havde noget ud af...

For det første savnede jeg enormt meget at der var et slags ''frikvarter'' hvor hundene kunne få lov og lege, og for det andet var der ikke noget øvelsestræning i det.. det var bare bold-leg og det synes jeg ikke rigtig gav noget...

Så jeg er også meget interesseret i et godt sted at træne...

• #4   3. aug 2007 Hej vi skal begynde i Randers agility klub her i denne her mdr. Til noget lydighed af en art og forhåbenlig agility senere hen smiley

• #5   3. aug 2007 Vi trænede også en gang på DCH i Horsens. . . jeg startede på kursus hold med Zeiya, men fik af vide efter anden til træningen, at de IKKE kunne garantere at man kunne gå videre til C hold, da der ikke var trænere nok. . . .
    så jeg kunne få lov til at betale 500 kr for 12 gange, med den viden om, at jeg IKKE var garanteret et videre hold. . . . skod....... så det droppede jeg........
    Jeg gik ellers med kenzoo på kursus hold sidste år, et kanon hold og en kanon træner, som desværre stoppede ; (
    og jeg kom til test, og fortsatte på C hold med ham. . . . men stoppede desværre pga alt det regn der kom i efteråret, det var total umuligt at træne inde i bygholm park, pga oversvømmelse, så jeg stoppede. . . .
    Men startede så igen her i april md, på et nyt C hold, hvor der desværre var alt for mange hunde og hundefører på, for der var såååå laaaaaaang ventetid i mellem hver øvelse, så vi nåede kun 2-3 ting igennem på 1 ½ time. . . . . og så slap min tålmodighed op med DCH iHorsens.....

Knuzzer fra Nihoo-sin

• #6   3. aug 2007 nogen der kan give mig nr til dch i fredericia ?? Vil gerne have boss begyndt der ud

• #7   5. aug 2007 Der er DCH Horsens er et godt sted at træne også for dem der ikke vil gå til kokurrence. Selv går jeg til konkurrence med mine hunde

• #8   5. aug 2007 Jeg kan stærkt anbefale dch i mariager.. har lige fuldført deres hvalpehold og er forsat på næste hold. vi træner 2 gange om ugen (kun i sommerhalvåret) a 2 timer inkl. ca. 20 min. kaffepause. der er et fantasisk sammenhold i klubben fx. holdte vi sant hans sammen.

• #9   6. aug 2007 DcH Nørhald..... går selv hjælpetræner derude.....

• #10   6. aug 2007 DCH Grenaa er super godt. rigtig gode trænere. jeg får noget ud af det med luna. jeg ved på hvalpe holdet der plejer de da få lov at lege. det er rigtig hyggeligt der ude

Kommentér på:
Steder at træne hund?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce