672 visninger
|
Oprettet:
Steder at træne hund? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen,
Ville høre om der er nogen der har nogle gode steder, hvor man kan træne med sin hund i Østjylland? Skriv endelig nogle forslag...
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
DcH er også godt, men kender ikke lige klubberne i og omkring århus...
jul 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
For det første savnede jeg enormt meget at der var et slags ''frikvarter'' hvor hundene kunne få lov og lege, og for det andet var der ikke noget øvelsestræning i det.. det var bare bold-leg og det synes jeg ikke rigtig gav noget...
Så jeg er også meget interesseret i et godt sted at træne...
jan 2006
Følger: 41 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 692
feb 2007
Følger: 74 Følgere: 69 Hunde: 1 Emner: 59 Svar: 245
så jeg kunne få lov til at betale 500 kr for 12 gange, med den viden om, at jeg IKKE var garanteret et videre hold. . . . skod....... så det droppede jeg........
Jeg gik ellers med kenzoo på kursus hold sidste år, et kanon hold og en kanon træner, som desværre stoppede ; (
og jeg kom til test, og fortsatte på C hold med ham. . . . men stoppede desværre pga alt det regn der kom i efteråret, det var total umuligt at træne inde i bygholm park, pga oversvømmelse, så jeg stoppede. . . .
Men startede så igen her i april md, på et nyt C hold, hvor der desværre var alt for mange hunde og hundefører på, for der var såååå laaaaaaang ventetid i mellem hver øvelse, så vi nåede kun 2-3 ting igennem på 1 ½ time. . . . . og så slap min tålmodighed op med DCH iHorsens.....
Knuzzer fra Nihoo-sin
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 21
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 341
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 3
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 24
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 17 Emner: 9 Svar: 40
Steder at træne hund?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside