{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

gør,brummer og vil hen til andre hunde {{forumTopicSubject}}

Hej
Draco er ved at være en stærk hund, fik jeg at mærke i dag,vi var på marken som altid,og der kom så en anden hund,draco begynder at brumme, vi går så en anden vej, men draco's øjne er på hunden, han begynder at gø og rykke for at komme der over, jeg siger meget hård og klart Nej men draco lystre ikke,hvilket han plejer at gøre???ved ikke hvad der fik ham til at være så ivrig for at komme derover,nå men draco er stor og meget stærk, jeg er 150 og vejer 50kg så ret lille(min kæreste plejer at gå med ham) jeg holder så fat i ´ham og siger kom,men ikke om han vil gå den anden vej, og hunden nærmer sig mere og mere,da den kommer ret tæt på hiver draco i snoren og vælter mig om kuld, men har dog i snoren og hiver draco til mig og for ham lagt ned på jorderen på ryggen og skælder ham ud. når jeg har fået ro på ham går vi ind, ham fik ikke lov at løbe på marken som han plejer..

Tænkte på om jeg kunne have gjort det anderledes??
Var det dumt af mig at ligge ham ned på jorden på ryggen??
Hvad skulle jeg have gjordt?
Hvordan får vi ham til at lade være med at knurre.brumme og gø ad andre på vores gå ture??

Håber virkelig i kan hjælpe os:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gør,brummer og vil hen til andre hunde
  • #1   10. jun 2007 hehe oki..

  • #3   11. jun 2007 DFFD--> jeg siger mange tusinde tak for dit råd og vil da prøve det smiley ja han ser ikke mig som en leder når vi går tur det ved jeg,men han plejer nok at lystre når jeg endelig har ham.. men må gå noget mere med ham og kæresten må gå med den lille.. for det skal da blive bedre netop fordi jeg ikke kan holde ham..

  • #4   23. jun 2007 maritta---> jeg siger mange tak for dit svar, gode råd kan man ikke få nok af smiley

    Vi var ude og snakke med peter træner for doberman klubben(nørresundby) og vi havde Draco med og fortalte ham vores problem med ham, så nu har vi fået en nu line som skulle være bedre og vi skal så ud og finde et nyt halsbånd til ham, og så i gang med træningen, jeg var vildt imponeret(staves) over hvor flot han gik og hvor nemt det var for mig at holde ham, peter tog hans hund ud og gik frem og tilbage med den foran draco og hold da op det gik godt...... og nu her i weekenden passer vi en shæfer(bobby fra HG) og så kan vi jo bruge den mulighed i at træne med draco bare 5 min. om dagen smiley de sagde at han var velopdraget hehe er vi da lidt stolte af, i forhold til at han aldrig har gået til træning i en klub... nå det blev vist en længere roman hehe smiley


  • #7   23. jun 2007 *DFFD* --> ja vi starter til træning til august nu hvor vi endelig har fået bil..

Kommentér på:
gør,brummer og vil hen til andre hunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce