Gør/brummer ved hegnet {{forumTopicSubject}}
Go' Morgen skønne HG'er
For noget tid siden var der en tråd ang. emnet som overskriften lyder.. jeg har ledt her og i generelle diskussioner, men kan ikke finde den? måske den er slettet?
Men nu er knægten altså begyndt at brumme/gø når der går nogen på den anden side af hækken, det er værst om aften når mørket er faldet på, men han kan også godt finde på det om dagen. han stopper med det samme når vi fløjter på ham ( men er det den korrekte måde at stoppe ham på? jeg mener bekræfter vi ham ikke bare i at det er farligt det der går der ude når vi kalder ham til os? )
Ville jo helst ha' at han ikke gjorde det af hensyn til nabo'er og sådan.. Det er jo selvfølgelig godt at han passer på, men sys nu det er lige i overkanten engang imellem..
Nogle gode trick's eller råd til hvordan jeg får lidt ro på ham?
Håber på at høre fra jer
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 808
Evt. Nogen som har link til trådene? kan godt forstå folk ikke gider gentage sig selv, så et link ville være okay hvis det var Men kan bare ikke selv finde dem.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
Om det virker ved jeg ikke, for jeg bor selv i lejlighed, men det er da et forsøg værd
jan 2007
nov 2007
jan 2007
nov 2007
Du må godt lige vende tilbage med erfaringer - om det virker eller ej
jan 2007
Det kan du tro, det skal jeg nok vi begynder i aften når min mand kommer hjem glæder mig til at se hvordan han tager det? men jeg tænker lige om ham mon vil kunne lugte at det er mig eller min mand der står på den anden side? for eks. så kom min bror lige forbi i går aftes og der gik Diego helt amok, jeg havde ikke set/hørt ham komme og pludselig blev min lille dreng en MEGET stor vagthund( troede slet ikke ha havde det i sig) men han kender min bror rigtig godt og jeg skulle helt hen og stå ved siden af hunde før han klappede i Min bror grinede bare og begyndte at klappe hunden da han var stille.. Hmm.. Håber på det bedste
nov 2007
jan 2007
Jeg takker og skal nok vende tilbage med hvordan det går
Gør/brummer ved hegnet