{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.777 visninger | Oprettet:

Hund "brummer" {{forumTopicSubject}}

Halløjsa smiley vi har en dejlig, livlig blanding af rottweiler, rhodesian ridgeback og labrador smiley

Han er begyndt på at "brumme) når han ligger sammen med os oven på dynen og vi rykker bare det mindste på den, først brummer han lidt og kigger på os, og så hopper han ned og lægger sig ved siden af.. Han gør aldrig, og knurrer kun meget sjældent ved leg.. Vi ved ikke helt hvad det betyder, andet end at han måske gerne vil have det skal stoppe, eller gør opmærksom på sig selv.. Når vi ligger i sofaen ligger han oppe på os, og man kan slet ikke løfte det mindste i dynen før han brummer og rykker sig.. Det skal lige siges at han ELSKER at putte, man kan ikke have dynen for sig selv i stuen i bare 5 sekunder før han rejser sig og vil være med smiley vi regner ikke med at det er for at være dominant, da han jo hurtigt rykker sig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund "brummer"
  • #1   17. jan 2015 Det er rottweileren i ham der kommer frem. Hvor mange andre racer ikke vil sige noget blot gå ned, "brokker" de sig ofte på vej ned.

  • #4   17. jan 2015 Kia brummer også hvis jeg flytter på dynen. Ved hende betyder det ikke en døjt. Hun øffer bare lidt: "Moar jeg lå lige så dejligt", hun strækker sig, og snorker så ellers bare videre :o)

    Det er noget andet hvis jeg fysisk prøvede at flytte hende. Der vil hun sige fra. Men der er man heller ikke i tvivl.

    Kia "snakker" en del og brummen er typisk udtryk for når hun siger, eeeej øv Moar altså.

    Hun ved at hun bliver sendt ned hvis hun begynder at bøvle for meget så det gør hun ikke :o)


  • #9   18. jan 2015 Ja, men nogle hunde prøver jo også grænser, så det er måske lidt det jeg mener smiley jeg kan godt kende forskel på brummen og knurren, det andet var for at vise hvor lidt han egentlig snakker smiley havde læst at rottweilere kunne være meget snaksagelige, men ingen nævnte af utilfredshed smiley jeg er aldrig blevet sur over at han brummer, da han jo selv rykker sig meget hurtigt, og at det ikke er knurren smiley

  • #11   18. jan 2015 Min rottweiler/schæfer blanding brummer også hvis vi snakker til ham, eller skubber lidt til ham.

    -Spørger vi om han skal have et kys viser han tænder og knurre. Det er bare snak - og halen kører.
    Tror også bare det er rotten der kommer frem i din.;)


Kommentér på:
Hund "brummer"

Annonce