{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

møj hund!!!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg har godt nok lige brug for et råd, håber nogle kan hjælpe. vores nye hund django, var alene hjemme går sammen med tyson, vi skulle til en 18 års fødselsdag, da vi kom hjem var alt splittet ad, lige fra skraldespanden til ungernes legetøj, idag skulle vi lige hjem til svigermor med blomster var væk max 2 timer, vi havde gjort sådan at hundene kun kunne være i stuen, igen var alt splittet.. de har både ben, legetøj og musik kørende men alligevel ødelægger han alt, han er 9 mdr gammel.. hvis det ikke stopper bliver vi nød til at sætte han i et bur når de skal være selv, men det syntes jeg også er synd da tyson ikke kommer til at være i bur, han ødelægger ingenting og har aldrig gjort det...hvad ken man gøre for at stoppe det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  møj hund!!!!!!
  • #1   13. maj 2007 Jeg ville starte helt forfra med træningen uanset alder.

    Alene en flytning kan nulstille hvad den har lært så det ville være sådan jeg greb det an


  • #2   13. maj 2007 det ville jeg også men hun er frosset så håbede andre kendte lidt til det, da vores hunde aldrig har ødelagt noget før.. så står lige lidt på bar bund.. han har kun gjort det i to dage men vil gerne have det stoppet nu inden det bliver være...

  • #3   13. maj 2007 Kan det ikke tænkes at det er derfor den allerede har haft 4 hjem indtil nu, ingen har nok gjort noget adfærdsmæssigt ved problemet.

  • #4   13. maj 2007 kiwie- det er det vi gør de får et friskt ben og deres legetøj de kun har når de er selv så forstår det ikke og de er jo to herhjemme til at underholde hinanden

  • #5   13. maj 2007 gitte jo det tror jeg.. men jeg ved faktisk ikke hvordan jeg skal lærer ham ikke ødelægge noget, da det er et helt nyt problen for os..

  • #6   13. maj 2007 Har han altid gjort det eller er det noget han er begyndt på? Er der ting der er ændret i hans daglig dag? Flytning, ny hund i huset, ny kæreste...
    Am Staff's er kendt for, at være "destroyers"...ikke kun af kedsomhed men simpelthen fordi det er sjovt! Dette kan ofte afhjælpes hvis de bliver tilstrækkeligt aktiveret inden man forlader hjemmet. Søge, mental og aktivitets træning er her påkrævet! Hvis i er flyttet skal i starte helt forfra med alene hjemme træningen.


  • #7   13. maj 2007 hej pernille jeg har også en amerikansk bulldog på et halvt år der har haft fire hjem han ødelægger også rigtig meget når jeg ikke er her selv om at han har jack at lege med


  • #9   13. maj 2007 linda- vi har lige fået ham fra et andet hjem han har haft 4 hjem desværre men første gang de var alene havde han intet lavet, det er dog meget sjældent de er alene da jeg går hjemme på barsel og er jeg nogle steder har jeg dem med. har lige snakket med en nabo hun fortalte at han havde ståpet og hylet helt vild igår også..

  • #10   13. maj 2007 Alle alarmklokker ringer når en hund på 9 mdr. allerede har haft 4 hjem, men nu har du med dit gode hjerte taget den til dig, MEN det er en omkostningsfyldt og MEGET tidskrævende proces du kommer til at investere i. Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til Mads I Hillerød, kan ikke lige huske hans efternavn, men han skulle være en af de bedste og effektive til problem hunde.Det er præcis det de andre forgående 3 familier ikke har gjort, så håber for hundens skyld ikke at den skal genplaceres for 5 gang.
    Held og lykke


  • #11   13. maj 2007 gitte- NEJ NEJ django er vores hund nu og den kommer ALDRIG vider til et andet hjem.selvom han laver disse ting elsker vi han stadig lige så højt, vi ved at det kræver meget af os, men det med at at lærer ham at være alene hjemme vi ikke lige ved hvordan vi skal gribe an, da de hunde vi har haft aldrig har haft disse problemer..

  • #12   13. maj 2007 michael var ude med dem inden vi skulle afsted de var både ude og spille bold, og de fik kastet godbidder ud de skulle søge efter, så det burde ikke være det der er problemet, de bliver aktiveret meget i løbet af en dag, jeg er i hunde gården med dem hverdag i 3 til 4 timer hvor de leger med andre hunde.. pluds vi sørger for at de har aktivitet til hovdet også..

  • #13   13. maj 2007 ved at lære den at være aflene hjemme kan du starte med at lugge den ind i stuen så den er aflene sammen med din anden hund så den ikke kan se eller høre jer så i kan fx side ude i køkkenet eller andre steder hvor den ikke tror i er hjemme bare i de der 5 min i starten og vis den ikke har gjordt nået i de 5 min den har været uden menneske opsyn skal i huske at rugse den rigti godt og derefter kan i så fårhøje tiden med 5 min mere og sådan blive ved så den lære at i kommer hjem igen og den ikke har nået og være bange får

  • #14   13. maj 2007 håber mit lille råd kan gøre lidt hjælp og du vil gøre det et fårsøge så held og lykke

Kommentér på:
møj hund!!!!!!

Annonce