{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Andre dyr med hund {{forumTopicSubject}}

Vi har 2 undulater , som nila tit sidder og kigger op , og lugter til buret ingen problemer .

Vi har i dag købt en kanin , som står på datterens værelse . Nila har været oppe at køre , over den lækre kanin , virker samtidig lidt bange for den . kaninen og nila har flere gange lugtede til hinandens snuder gemmen buret ( son står oppe på et bord ) . Når vi røre kaninen i buret , kommer nila op at køre og , det virker som om hun prøvet at passe på os , fror den kanin ku jo være farlig og bide os eller lign ..Hun virker også møj misundelig , hun går rundt bag os hele tiden , og især hvis vi nærmer os værelset med kaninen ...

hun har dog ligget på gulvet og sovet , lige op af kaninen.

Har i andre haft kaniner , hvor de kan sammen ?

Planen er ikke kanin og hund skal blive venner , og kaninen skal ud og lege , bag lukkede dør og udendørs og gå tur , uden nila er med .. for det ku jo sige haps ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre dyr med hund
  • #1   27. feb 2011 Min hund var på samme måde da vi fik vores kanin.. Men stille og roligt vendede de sig til hinanden.. Og nu er de faktisk de bedste venner de kan rende frit rundt sammen og hygge sig, men en gang imellem får kaninen altså en pænt stor vasker...:)

• #2   27. feb 2011 hvor lyder det godt smiley . Nila er kun 1 år og kaninen en stor unge . så de skal begge være her i mange år smiley . Heldigvis er kaninen ikke bange overhovede for Nila .

• #3   27. feb 2011 Det var det samme her kaninen var pisse nysgerrig og ville bare snakke.. men hunden skabte sig bare ondsvagt..:D Men stille og roligt nemmede hunde sig kaninen når vi sad med kaninen og så fik hun lov til at snuse stille da hun blev mere rolig..

• #4   27. feb 2011 Men nu har vi fået et hamster her for 3-4 mdr. siden.. og den vil hun bare slet ikke, og den er så lille at jeg ikk tør lade hende komme for tæt.. Hehe er sgu bange for hun lige ville æde den i en mundfuld..

• #5   27. feb 2011 Ja en hamster smiley . Lige i en bid smiley .. Den kan heller ikke blive tam som kaninen , og vil nok bare tons rundt smiley og være en fristelse.. Men sjove er de .Min datter vågnede lige , og ville have vand . nila nået ind til hende før mig , ha ha .. og kaninen var der sørme stadig , og så gik nila igen .. Du har da en stor hund ikke ? Nila vejer 27 kg . så en en mellem størrelses hund , men stadig en del større end kaninen .

• #6   27. feb 2011 jeg havde dværghamster med min hund micki som desværre ikke er her mere :o(( men han løftede hamsteret med munden og bar den rundt ,han tog den med hen i kurvenog så hyggede de sammen,hamsteret kravlede rundt på micki og puttede sig på hans mave det var så sødt, min veninde har en stor kanin den leger både med hendes kat og hund,og mine hunde leger osse med den når vi på besøg det så hyggeligt,og ingen af mine hunde har prøvet at bide eller andet efter den, men de er osse vant til smådyr,maya min dværgpinscher legede med vores undulater på gulvet da jeg havde fugle og hun kravlede ind i buret til dem på hendes profil er der billede af hun står inde i buret,fuglene elskede at sidde på ryggen af hundene :O))

• #7   27. feb 2011 Jeg har en amstaff, der lige er lidt mindre end 27 kg..:)

• #8   28. feb 2011 vi har nogle jagthunde.. og hvis kaninen er løs i køkkenet kan den hoppe lige så meget den vil på hundene..
    Vi har tit vores hunde og kaniner løse under opsyn. hvis de ikke er under opsyn, tror vi de slår kaninen ihjel.

Men der er ikke nogen problemer, men når vi har fået en ny kanin har de da været lidt oppe at køre, da den lugter anderledes.

• #9   28. feb 2011 Keesha kan med stort set alle dyr i hjemmet, selvom hun både jagter mus (og fanger dem) og løber gerne efter harer o.s.v .Men
    hun kom også til os som 8-ugers hvor der var en masse katte. Men her er lidt hyggebilleder" :

K. med min søn og den gamle kanin:
    (link fjernet) 18:52:42

K. og den nye kanin:
    (link fjernet)

K. og kattekillinger, der ammer:
    (link fjernet)

• #10   28. feb 2011 Jeg havde mine 2 chinchilla løbende i stuen når jeg var hjemme, sammen med min dansk/svensk gårdhund, hun tar ellers både mus og rotter i stalden men dem her viste hun, hun ikke måtte bide, havde også kaninen inde uden problemer.. Har en stor papegøje hvor buret altid er åben den kan hundene helt fint sammen med også selvom den kravler rundt på gulvet en gang imellem.

• #11   28. feb 2011 Mine forældres gamle jagthund gik om sommeren rundt med vores kaniner og deres unger på terassen når de var der, uden nogen problemer:)Det hyggede han sig med.

• #13   28. feb 2011 Min gamle hund var bedste ven med vores marsvin. Han kunne ikke drømme om at gøre det noget. Den kunne ligge og putte sammen i hans kurv.

Nu har vi Dina. Vi har også en kanin, som hun er rigtig glad for, at snakke med gennem tremmerne i buret (udendørs bur med løbegård på 6 kvm) men jeg tror nu godt nok at hun ville anse kaninen som et bytte, hvis de mødtes på græsplænen. jeg tør bestemt ikke tage chancen.
    èn enkelt gang var kaninen sluppet ud af sit bur, fordi den havde gnavet gennem en trævæg, men da nåede jeg at stoppe Dina, før hun løb efter den. hvis jeg ikke havde været der, havde hun nok set den som Barf.

• #14   28. feb 2011 Da jeg boede hjemme, havde vi vores gamle hund Joske, og han ELSKEDE vores marsvin. De skulle vaskes og nusses til den helt store guldmedalje, og var de i buret på græsset, lå han og passede på dem til de blev hentet ind igen. De var aldrig uden opsyn, men ih hvor de hyggede sig.

Kommentér på:
Andre dyr med hund

Annonce