{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Tilmeldt:
29. apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.820

Mus i haven = Møj træls hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har en mus der har valgt at slå sig ned i haven, og det har Lilly fundet ud af, så nu sidder hun konstant ved døren og vil ud i haven.
Hvis jeg ikke lukker hende ud begynder hun at pive og vandre hvileløst rundt og bliver rigtig træls, og lukker jeg hende ud står hun og piver ved skuret, hvor den er.

Det er så slemt at hun vækker mig om natten flere gange, for at tigge om at komme ud til den skide mus og det vil jeg self ikke.

Nu har jeg sat musefælder op i skuret og håber musen bliver fanget, men indtil det sker, hvad kan jeg så gøre ved Lilly, så hun forstår at det ikke er ok, det hun gør? Og slet ikke om natten.
Jeg kan ikke narre hende til at tro musen ikke er der - for den sætter sig foran døren, så hun kan se den og så kan hun lugte den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mus i haven = Møj træls hund
  • #1   1. jun 2010 Hvad skulle kanalen gøre?

  • #2   1. jun 2010 Haha, det vil jeg prøve - det håber jeg hjælper, for hun er godtnok træls.

  • #3   1. jun 2010 Vil se om det skræmmer hende væk, har heldigvis noget liggende.


  • #4   1. jun 2010 Ok, kanalstænger kan hvertfald ikke gøre det *GG* Fandt ud af at det var det eneste jeg havde tilbage og dem stjæler både hun og Silas bare.
    Må ned og købe noget pulverkanel i morgen så smiley


  • #5   1. jun 2010 vær glad for det kun er mus.. vi har en ræv der kommer hver aften i vores have -- den leger lidt med hundelegesagerne og tjekker lige om der er en af dem der har lagt noget lækkert på græsplænen...

    og drengene bliver fuldstændig tossede -- er sku da også pisse provokerende af sådan en ræv at komme og lege med deres sager -- og ikke nok med det -- den er nu blevet så sikker på sig selv at den går helt op til døren og står og kigger på dem imens der springer en sikring i hovedet på dem


  • #6   1. jun 2010 rotterne - jeg overvejer faktisk at stille mad ud til hm -- men han er i fin foderstand og ser godt ud. så han mangler vist ingen ting.. jeg er bare ganske forundret at han er blevet så tryk -- i starten kom han kun først på natten og vi kunne høre pivdyrene fik en tur ude i haven.. mn nu kommer han gerne ved ti tiden... og kommer som sagt tættere og tættere på.. men for satan drengene knalder fuldstændig af...

  • #7   1. jun 2010 Hundemutter: Ja en ræv ville Lilly også gå mindst ligeså meget amok over, hun har en gang jagtet en hele vejen ud af en have, fordi den synes den skulle ind og have noget at spise. Og selvom ræven er mindst dobbelt så stor, så ville Lilly æde den.
    Men de kan heldigvis ikke komme ind i min egen have. Det har musen dog ingen problemer med.


  • #8   1. jun 2010 vi har et kuld ræveunger lidt nede af vejen -- jeg ser dem ofte sidste på aftenen eller tidlig morgen -- der leger de på vejen.. de er bare vildt nuttede...


    når han er smuttet igen så får pingeling altid lov at komme ud -- så farer han frem og tilbag ei vores have i flre timer -- fra den ene ende til den anden for at lede efter ham.. ser så sjovt ud -- flyvende geser i haven


Kommentér på:
Mus i haven = Møj træls hund

Annonce