{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Hund og musik? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Vi har nogen overboer der spiller konstant højt musik og skider på alle andre selvom vi klager over dem. de spiller sommetider så højt at man kan mærke bassen i gulvet helt ned til os..

nu er mit spørgsmål så.. kan det påvirke kali på nogen måde at de spiller højt musik hele tiden? kan hun få stress eller andet af det? jeg tænkte bare at det er MØJ irriterende for os mennesker ilejligheden. så må det vel et eller andet sted da også være trælst for hunden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og musik?
  • #1   8. sep 2007 Umiddelbart ville jeg sige nej.
    Jeg har set hunde sove sig igennem alt muligt forskelligt larm.
    Men jeg tror at hvis hunden mærker at i bliver irriterede og rastløse ved det, så tror jeg også at den bliver det.....

    Men det er da bare generelt at en rigtigt lorteoverbo i har jer der !


  • #2   8. sep 2007 D&K.. Så længe i tager det roligt og udviser at der ikke er noget at være bange for er hunden tryg.. Den følger dens leder.. jer smiley Så jeg vil sige nej..

  • #3   8. sep 2007 hvad med at klage til boligselskabet, eller politiet de skal også træde ud, hvis det er meget generende

  • #5   8. sep 2007 Den kan høre 7 gange bedre end os, men det er den anden vej. Når vores hørelse holder op med at virke ( rækkevidde og lave/små lyde ) så virker hundens bedre...
    Hvis den hørte 7 gange højere, ville den jo dø af chok hver gang vi råbte 'dygtiiiiiiiig' smiley


  • #6   8. sep 2007 Vi har stort set altid en radio til at køre af hensyn til hunden (og os). Nu bor vi et sted hvor der kører mange biler forbi, og med en meget vagtsom hund og oveni købet en IF. Så har vi en radio til at køre så han ikke reagere på samtlige biler der kører forbi.
    Så jeg tror ikke at det gør noget, andet end at det er pisse træls for jer. Meld dem evt. til politiet, måske det kan hjælpe


  • #7   8. sep 2007 Det er bare med at få klaget til boligselskabet.....De kan smide ham ud i værste tilfælde.
    Hvis i selv ejer det så kontakt politiet.
    Mener jeg har hørt et sted at hunde kan lukke støj ude, men ved ik om det gælder når det er så højt


  • #8   8. sep 2007 Jeg havde samme problem for 1 års tid siden.
    Jeg havde SÅ dårlig samvittighed ved at vide, at Tjalfe lå derhjemme i larmen, for min ubnderbo var en technofreak udstyret med de største højtalere og en grundig bass.

    Jeg klagede OG ringede til politiet, men det hjalp sgu ikke.
    Så snart politiet var kørt igen, skruede fjolset bare op igen og ringede man igen, blev politiet irriteret og sagde, at det måtte være en sag for vores udlejer.


  • #9   9. sep 2007 tror det kommer an på hunden. vores Coco kan ikke fordrage noget musik, og heller ikke hvis det er for højt, så render han rundt og "syngermed" og virker urolig. mens det ikke gør det fjerneste ved de to andre.. så det er nok forskelligt fra hund til hund..

Kommentér på:
Hund og musik?

Annonce