{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og musik
  • #2   3. feb 2017 Ja, I skulle nok have sat reggae på i stedet smiley

    Mine undulater er til gengæld ikke begejstrede for den slags. De skråler normalt med på al musik, men afrikansk inspireret rytmisk musik, får dem til at klappe helt i smiley


  • #3   3. feb 2017 det skægt for vi sætter Altid musik på til basserne hvis de virker stresset eller vi skal slappe af, reggae er da blevet sat på et par gange, men generel rolig musik gerne med natur lyde plejer at være et hit herhjemme smiley
    Vi synes i hvert fald det har en god effekt på hundende!!


  • #5   3. feb 2017 Hm... jeg har endnu ikke luret hvilken smag Perle og Clinton har i musik smiley Men en af mine gamle hanhunde havde en rimelig sær musiksmag. Han var helt fascineret af sådan noget militær-march-musik. Man mødet det jo engang i mellem i gågader rundt omkring eller til forskellige arrangementer (som fx DcH's DM det år vi var med smiley ). Han blev altid helt 'paralyseret' af det og måtte bare marchere med. Spillede man det for ham hjemme blev han også fuldstændig 'fanget' af det. Intet andet musik reagerede han på overhovedet smiley
    @Ann-Marie: Min barndoms og ungdoms undulater gik altid fuldstændig agurk i begejstret undulatlarm og totalt fjollede kroppe, når man satte heavy-metal på smiley


  • #7   4. feb 2017 Lige med musik skal min hund altså ikke vælge. Det vil jeg sgu selv smiley

  • #8   4. feb 2017 Jan: Hvor ser Minniethou dog bare skøn ud smiley Og så har hun god musiksmag smiley

Kommentér på:
Hunde og musik

Annonce