{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

høj musik - hund. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.
Jeg var her den anden dag på besøg hos min veninde som har en fin lille chihuahua tæve på 2 år.
Jeg havde hannibal med, han er lidt over 4 måneder.
Vi sidder og hygger og snakker inde i hendes lejlighed på 70 kvm.
Hun beslutter sig for at sætte noget musik på, da vi skulle gå og pakke lejligheden ned.
Men hun skruede simpelthen så højt op at jeg var nødt til at bede hende om at skrue ned igen, fordi det var så enormt højt og hannibal er ikke "vant" til så høj musik.
Kunne godt mærke hun blev en smule irreteret.
Er det mig der er pylret? skal den bare have fuld smadder uden tanke på vores firbenende venners sarte ører?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  høj musik - hund.
  • #1   18. jul 2013 Mine hunde er ligeglade med musikkens styrke. De går gerne med i "biografen" hvor der er surround og krig og ødelæggelse vælter rundt omkring dem højlydt...

Men hvis hunden ikke er vant til det, kan det selvfølgelig være overvældende. Mine har lært at leve med alle former for larm og ballade siden de var små, da jeg løber stævner med højtalerkald, musik og tilskuere med båthorn, trommer osv....

• #2   18. jul 2013 det er jo ikke fordi hunde nødvendigvis hører ting "højere" end vi gør, de har bare et bredere spektrum de kan høre i....

• #3   18. jul 2013 må erkende radioen går her hele dagen og er nok højere end normalt, hundende reagerer ikke herpå, de er vant til det fra små, jeg er døv på venstre øre og ved faktisk ikke hvad der er normalt, men gæster siger den er lovlig høj.....Jon ...min mand siger det er okay.....så det er nok hvad man blivr vænnet til. smiley

• #4   18. jul 2013 Silje er ligeglad. Hun kan sagtens ligge og sove imens radio, støvsuger, vaskemaskine og fjernsyn kører. Og det kan til tider larme en del. smiley

• #5   18. jul 2013 okay, så det nok bare mig der er pylret når hun skruer op på vol 80 når min hvalp kun har været vant til stille radio....

• #6   18. jul 2013 Jeg hører til tider ret høj musik, når jeg ligger ude i haven og soler, for ellers kan jeg ikke høre den. Viktor er ude i haven sammen med mig, men nogle gange går han jo også ind i huset. Jeg tænker tit på, at det ikke kan være godt for hans ører, men det ser ikke ud til at genere ham.

• #8   18. jul 2013 Mine er ligeglade. Jeg hører tit musik når jeg går og gør rent osv. Og der bliver os skruet op. Mine kan ligge og sove dybt selvom musikken kører derudaf.

• #9   18. jul 2013 Jeg har det lige som dig ts. Vi kan sagtens høre musik lidt højere end normalt og det samme når vi ser film - hun er fuldstændig ligeglad men jeg skruer aldrig fuldstændig op så hele hytten ryster. Hvis ikke hunden synes det er for meget så har jeg i hvert fald en fugl som nok skal sige til hvis det bliver for højt og der skal faktisk ikke særlig meget til før hun (fuglen) brokker sig over det smiley

• #11   18. jul 2013 Mine er også helt ligeglade med hvor højt musik jeg hører. De har altid været vant til musik, både højt og lavt, med mærkelige lyde osv.

• #12   18. jul 2013 Min den lille kan heller ikke så godt lide det. Med musik er det blevet meget bedre, men når jeg og min kæreste gerne vil se en god film med dejlig biograflyd, har vi vist hende at hun bare kan gå ind i et andet rum.

Det er blevet meget bedre, og hun har lært at gå hvis lyden er for høj. Det sker sjældten. Den store hund er ligeglad. Men hun er også blevet vænnet til det fra lille af, da jeg elsker høj musik.

• #13   18. jul 2013 De hunde jeg kender er også ligeglade. De vil meget hellere være sammen med os, og højt musik, end at være alene og have fred og ro smiley

Kommentér på:
høj musik - hund.

Annonce