{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Ang dr. dyr {{forumTopicSubject}}

Hejsa har lige fået en ret kedelig nyhed idag, det viser sig at min dyrlæge er en ret eftersøgt person af diverse dyreværn og såen......

Hader bare at mine dyr har været hos ham, og tænk engang jeg overvejede faktisk at bruge ham til mine kommende hvalpe når de engang kommer arghhhhhhhh.....

Sorry skulle op med et surt opstød.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang dr. dyr
  • #1   29. apr 2007 det var vel ikke ham, der bare har smidt dyrene i vejkanten efter at have aflivet dem?

• #2   29. apr 2007 han kan vel ikke lave ulykker, mens du står og kigger på?

• #3   29. apr 2007 nej men han har åbenbart foretaget sig en masse lort....

han støtter åbenbart en kennel/internat herude, hvor de sælger død syge dyr til folk under falske udsagn om at dyrene intet fejler, de sælger en del katte med HIV og rapies (sorry stavefejl) og det er ham der er deres dyrlæge.......

Forstår det slet ik......

• #4   29. apr 2007 Det er ligesom en meget anerkendt dyrlæge inden for hesteverdenen, der også har udskrevet en dødsattest på en hest, der slet ikke var død, altså som hjælp til forsikringssvindel.

De er ikke alle så hellige som man skulle tro

• #5   29. apr 2007 nej det er noget rigtig møg

• #6   29. apr 2007 Jeg kender også Bjarne fra Hårlev og en meget ubehagelig episode vedr. ham...det handler dog om en hest...Sådan en kvaksalver...:-(( !!

• #7   29. apr 2007 Nu er det ikke fordi jeg skal gøre mig kedelig og træls nu jeg endelig er kommet tilbage - men er det ikek stadig sådan at men ikk må nævne navne altså ved negativ omtale herinde?

Hilsen Anna somhar været i dvale i et halvt år.. (IKKE i fryseren)

• #8   29. apr 2007 1.4 Grimt sprog, udhængning m.v.
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder HundeGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den.

Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

Hvis et indlæg ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpe-administrator via linket "Hjælpe-admins" øverst på siden.

Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre

• #9   29. apr 2007 hanne det skulle ik være den episode om en hingste plag der skulle kastreres hvor efter han glemmer en tampon oppe i maven på plagen, og ikke vil stå ved det.....?

• #10   29. apr 2007 De skal knaldes sådanne nogle spader!
    Og så kalder de sig dyrlæger.....*FNYS*

Kommentér på:
Ang dr. dyr

Annonce