508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mette L og fake hunde! Mette L og fake hunde!

Hej.
Har haft fornøjelsen at have en mindre kontrovers med Mette L, som startede med at jeg gav hendes hund Molly et 7 tal, efterfølgende gav hun mine hunde 4, lidt barnligt gav jeg også hende 4, hun spillede trumf ud mine hunde fik 1, Mette L skrev til mig , at jeg var misundlig , fordi hendes Molly var tusind gange flottere og sødere end mine tøjhunde, men som hun skrev de er jo kun Schæfere, så fik jeg den samme besked fra en Susanne G, som havde en kamphund, en hund som nu er stemt ud, selvom Mette L forsvarede den, så fik jeg igen 1 taller til mine hunde, fra blanding af racer Tif, og her igen fordi ejeren synes at Mette L s Molly er tusind gange skønere end mine hunde, og at ejeren har en søster til Mette L s Molly, jeg har valgt at slette karekterene på mine hunde, synes ikke Mette L skal bestemme karekteren på mine hunde.
Venlig Hilsen Helle.
Se evt tråden falsk hund.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mette L og fake hunde!
  • #1   2. apr 2005 der er bare nogen der er vildt barnlige...!!!

• #2   2. apr 2005 Mig du mener, jeg hedder nu Mette K, men beviser???

Mærkeligt Helle M, har jeg fået 1 af Steen W, fordi at jeg gav dig 1 efter du hvade givet mig 1!

såå hvem er det lige her der har tale om dobbeltbrugere?

man skal ikke kaste med sten, hvis man selv bor i et glashus.
    har ikke noget at gøre med densens "Tif"

• #3   2. apr 2005 Tænkt at nogle mennesker synes at det er ok at give 1 taller... Men jeg synes også at "gengældelses karaktere" er platte - spørg hellere om en begrundelse om hvorfor man har fået 4!
    Mette hvorfor hedder du nu K i stedet for L?

• #4   2. apr 2005 Jeg hedder Klausen

• #5   2. apr 2005 HELLE M

øhh.. hvad snakker du lige om?
    du ved godt at man ike beskylder folk uden noget grundlag/bevis ikke?

spar mig dine ustabile beskyldninger!

• #6   2. apr 2005 Fatter ikke at andre kan se sig selv som dommere over andres hunde, de kan kun bedømme ud fra billeder herinde og de kender overhovedet ikke hunden...

Min mening er at ALLE hunde er lækre og fortjener et 7-tal, alle og enhver, de er jo trods alt vores kæreste venner og selvom jeg har nogle racer jeg ikke bryder mig om, er der jo nogle andre der syns de er de bedste i verden og gudskelov for det!!!

Så, lad dog for f***** være med at tro I er så skide kloge og dømme andres hunde, I går jo heller ikke på gaden og siger: den hund syns jeg er grim, til ejeren... VEL?

Og heller ikke hvis I ser en lille baby, som I ikke syns er verdens kønneste, så siger I sgu da heller ikke at den baby er grim, det holder I sgu da for jer selv... For vi er nogle der betragter vores hunde (og katte) som vores børn...

• #7   2. apr 2005 Mette K - synes du skulle slette dine brugere... da du har oprettet Lonni, hende du kalder "Tif" på din bruger Anelise K

Kommentér på:
Mette L og fake hunde!

Annonce