Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning eller ej
  • #1   25. jan 2007 tja jeg har haft arbejdstider der var så svingende at det ikke kunne lade sig gøre......regner dog med at starte agillity om 6 mrd tid

• #2   25. jan 2007 går til lydigheds træning spor både mig og nemo elsker det... vil alttid gå til træning med mine hunde.

• #3   25. jan 2007 smutter lige, men kigger ind senere

• #4   25. jan 2007 hmm

dengang vi fik mikey valgte vi træningen fra mikey var 1 år gammel, jeg var højgravid, havde et barn i forvejen og manden kørte som langturschaffør, jeg trænede ham selv og det lykkedes rigtig godt og med tiden blev det bedre,

med Lilo sagde jeg fra start at hun skulle gå til træning, men desværre var der ingen hold at starte på før her i januar, men nu går vi omend det kræver sin kvinde og en hulens masse muskler og godbidder,

• #5   25. jan 2007 Synes bestemt også en af fordelene er at de lærer at lystre selvom der er mange distraherende ting omkring dem.....

• #6   25. jan 2007 Da jeg selv er lydigheds træner.....er det naturlig mine hunde trænes.....har trænet siden 1989 med egne hunde, finder det spændende, det gør mine hunde også

• #7   25. jan 2007 jaahhh vi hepper på Lene, her i lille bred er vi nemlig vild med affi´s krøller, så vi må snart ses med min lille hissige dame *SS*

• #8   25. jan 2007 jeg træner 2 gange om ugen

den ene gang hos Kisser, og den anden hos DCH Roskilde, og så træner jeg så meget jeg kan herhjemme, hvilket mest bliver lineføring, og kontakt.

både Tabu og Vodka blev tilmeldt træning så snart jeg fik dem hjem, ville ikke undvære træning, og slet ikke med Tabu.

• #9   25. jan 2007 Jeg købte hund fordi jeg SAVNEDE at gå til træning... Det er sq ikke for hundens skyld at vi dyrker det herhjemme...

*GG*

• #10   25. jan 2007 Jeg træner mine hunde herhjemme. Jeg ku godt tænke mig at gå til træning, MEN. Jeg har flere gange før gået til træning i perioder, og det eneste jeg hørte var ros-ros- ros. Min træner gik rundt og rettede på de andre, og hver gagn han kom til mig, så fik jeg et klap på skulderen, at det ser jo fint ud- og det var så det...

Det lyder nok sjovere end det var, for hvis jeg skal køre til træning, så vil jeg rettes på og ha at vide hvad jeg gør forkert, og så kun ros når jeg har rettet noget forkert til noget rigtigt.

Så Derfor træner jeg hjemme

• #11   25. jan 2007 har gået til træning med pumba og ugly. Bufas er på øvede begynder når han starter og Groggy er meldt på hvalpehold til sidst i feb. jeg er så glad for det, mine hunde kan med alt og alle, de og jeg har det sjovt og man lærer en masse hunde og mennesker at kende.. f.eks skal vi mødes med det gamle hvalpehold på Søndag til sjov og leg. ville for alt i verden ik undværer det. og mine hunde lærer selvfølig også noget hehe

• #12   25. jan 2007 Jamen det er da dejligt at høre at der er så mange der er ligeså glade for det som mig:-)

Annika- jaa det kan jeg da godt se du ik får så meget ud af.

Kommentér på:
Træning eller ej

Annonce