580 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

DKK træning - Medlem eller ej DKK træning - Medlem eller ej

Vi har lige meldt os ind i DKK, og starter Rally træning i denne uge. Som jeg har forstået det, skal vi udover at give de 465 for medlemskab også betale for selve træningen. Min veninde som så går til Agility og i DKK, men i en anden by, fortæller hun kun betaler for holdet, og ikke er medlem af DKK. Er det virkelig anderledes fra by til by?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DKK træning - Medlem eller ej
  • #1   2. apr 2013 DKK tilbyder forskellige træningshold, og de tilbyder medlemskab af selve DKK. Jeg mener ikke der er krav om medlemskab af DKK, for at deltage på et hold.

• #2   2. apr 2013 (link fjernet)

Hvis du kigger et stykke nede på siden under ADGANGSKRAV, står der at man skal være medlem.

• #3   2. apr 2013 Jeg gik til lydighed under DKK i Ølstykke (kreds 1 -tror jeg) her kunne må kun gå, hvis man var medlem af DKK, udover at betale for medlemskab skulle jeg også betale for træningen.

Jeg går til ringtræning i Holbæk under DKK (kreds 2 - tror jeg), her betaler jeg kun for træning, der er det ikke nødvendigt at være medlem af DKK.

Så tror det er forskelligt fra by til by, kreds til kreds, hold til hold osv.

• #4   2. apr 2013 Det er da lidt underligt synes jeg, at det er forskelligt fra by til by smiley

• #5   2. apr 2013 Jeg ved det ikke... Er selv rimelig nyt medlem af DKK, men det er i hvert fald mine erfaringer

• #6   3. apr 2013 I odense og omegn skal man også være medlem af DKK for at kunne gå på deres hold.

• #7   3. apr 2013 Og jeg ved at man også skal i Vejle og Horsens i kreds 5

• #8   3. apr 2013 Ifølge hovedkontoret skal man være DKK medlem for at kunne træne i klubben. Så ja, man betaler 400 for medlemsskabet pr år, og 400 for træningen pr hold.

• #9   3. apr 2013 Malene - Men det er så bare ikke i alle kredse det gælder. Og det undre mig en del. Især når du skriver at man skal være medlem ifølge hovedkontoret.

• #10   3. apr 2013 Jeg tror, at det er op til træneren, at håndhæve reglerne. Jeg vil så også sige, at ringtræningen i Holbæk har rigtig (rigtig) mange deltagere, og at der vel på den måde kommer nogle penge i DKK kassen, selv om der er nogle, som ikke er medlem af DKK. Selv deltager jeg periodisk på holdet i Holbæk, og er medlem af DKK. Har dog også sidste år været nogle gange i Ølstykke og her er deltagerantallet meget lavere.

• #11   3. apr 2013 Jeg synes det er rigtigt skidt hvis nogen trænere ikke overholder klubbens regler.

• #12   5. apr 2013 Man skal være medlem af DKK for at træme på DKKs hold. Men det er op til trænerne at tjekke om folk er medlemmer... Når vi starter hold, så ser hundens forsikringspapirer, vaccinationer og får hundeførers DKK nummer...

Vi skal så indberette til vores kasserer hvilke kursister vi har, inkl. deres DKK nummer når vi overfører kursisternes træningsgebyr... Men eftersom hver kreds (og hevr plads) fungerer som selvstændige , selvbestemmende enheder - under DKK paraplyen, så er det forskelligt hvordan det fungerer fra keds til kreds.

Der burde dog være ensartethed lige mht til krav om medlemsskab, ligesom der også er ensartethed i forhold til de programmer og kurser vi tilbyder.... Om ringtræningen er udenfor ved jeg ikke... de fungerer helt anderledes end alle andre kurser hos DKK, ved at man jo fx kan komme og gå som det passer een og kun betale for de aktuelle gange man deltager... Alle andre hold kører jo et bestemt antal gange til en bestemt pris...

• #13   5. apr 2013 Jamen når det er sådan det hænger sammen, så er jeg helt enig i, at det er synd at alle ikke følger disse regler. Det er et skidt "signal" at sende fra klubben, at man skal være "heldig" alt efter hvor man bor, når det kommer til prisen på træning.

Nå men ihvertfald skal jeg være medlem af DKK her i Randers kredsen, for at kunne træne, og jeg starter på torsdag.
    Er der nogle der ved hvor længe der normalt går for man får tilsendt sit medlemsnummer?
    Jeg har nemlig ingen bekræftelse eller andet modtaget pr mail, så jeg går ud fra det kommer med posten.

Kommentér på:
DKK træning - Medlem eller ej

Annonce