{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Vild oplevelse - sommerhus {{forumTopicSubject}}

Jeg er landet på vestkysten smiley med hund!
Er så heldig at ejeren af den hund, jeg går ture med og passer lidt, er super fleksibel og venlig, så Flora her er da selvfølgelig kommet med i sommerhus, da de alligevel havde brug for pasning i weekenden.

Da vi havde Freja med i sommerhus gik hun lidt rundt og lagde sig så ned.
Flora er en BOMBE af rang! Det var da forventeligt med en del snusen, taget i betragtning af at der trods alt går fasaner, harer, rådyr og jeg ved ikke hvad rundt på grunden især når vi ikke er her.
Men hun gik da TOTALT amok i haven med en snude der arbejdede på 200% højtryk samt ben der ikke kunne være det samme sted bare 1 sekund, og gør man mine til at gå videre fiser hun frem som skudt ud af en kanon. Det var helt absurd komisk at stige ud af bilen og så kørte den lille hund bare for fuld smadder

Hvis ikke jeg havde snor på hende for en sikkerheds skyld, så tror jeg sgu hun kunne aktivere sig selv til bevidstløshed i flere timer, bare i haven....

Jeg er faktisk lidt bange for, om jeg kan komme til at overstimulere hende, for hun halser en del og fiser rundt - hun har ellers ikke problemer med at finde ro i nye miljøer - men nu er hun da faldet lidt til ro i sofaen for nu smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild oplevelse - sommerhus
  • #1   11. maj 2017 smiley smiley

profilbillede
  • #2   11. maj 2017 Åh hvor er hun fin. Hun får vist en på opleveren. Det lyder som når mine to byhunde kommer en tur på landet smiley

• #3   11. maj 2017 Nu har racen jo også en fortid som jagthund (på fugle), så hun har da haft en fest med alle de dufte.

• #4   11. maj 2017 Hun har helt klart en fest. Så meget, at hun slet ikke kunne koncentrere sig om at besørge overhovedet. Der kom heldigvis lidt på vores nattisse-tur. Det er jo som at se et barn på speed få fuld adgang til et fem-etagers sliklager smiley smiley

• #6   12. maj 2017 Ja, jeg troede ikke, der var meget jagt instinkt tilbage i cavalieren, så jeg blev noget overrasket, da jeg første gang var i hundeskov med min bror og hans cavalier.
    Det var næsen i jord, så snart han blev sluppet, og så blev 5. gear ellers aktiveret, og det var simpelthen fuld speed frem hele turen, kun afbrudt af diverse nedkølinger i sø og mose. Der var meget mere spaniel over hans opførsel end jeg havde forestillet mig.

• #7   12. maj 2017 Nej jeg troede også der var avlet en del egenskaber ud af cavalieren, altså hun kan da godt lide at bruge sin næse, men det her havde jeg aldrig forventet - det er nemlig i fuld speed frem med næsen konstant i jorden og ingen pauser. Det er nu ikke fordi, at det gør mig noget, men det kom da godt nok som en overraskelse smiley

• #9   12. maj 2017 Hæhæhæ, Heidi smiley Og sjovt med det jagtrelaterede! Det skulle man faktisk ikke lige tro.
    Nu har hun så desværre ikke tisset siden frokost, fordi næsen hele tiden er i jorden. Har lige været ude i tre kvarter på "nattetisning" og i haven, men ingen succes. Instinkterne tager simpelthen over. Synes jo det er pænt lang tid hun holder sig.... hvad gør i andre? Står op midt om natten? Lægger aviser? Sidder i haven i tre timer? smiley

• #11   13. maj 2017 Hahaha åhh altså! Jeg var ude med hende kl 5 og har også lige været ude igen, og endelige lavede hun både stort og småt - tænk at man kan være så glad for at se en hund forrette sin nødtørft smiley smiley

• #12   13. maj 2017 Det der med tæver, der ikke kan koncentrere sig om at tisse godnat, der synes jeg, det går nemmere, hvis man tager dem ud på en lille tur.

• #14   13. maj 2017 Jeg slettede lige mit svar, fordi jeg misforstod dig - ja, det virker bedre for hende at komme ud på tur frem for i haven. Alle gangene tror jeg der er gået mindst 40 minutter før (hvis) hun har besørget. Der er simpelthen så mange nye og lækre dufte til at hun kan ænse noget andet

Kommentér på:
Vild oplevelse - sommerhus

Annonce