Sikke en oplevelse {{forumTopicSubject}}
Min veninde Line ringer igaar og fortaeller mig denne historie.
Line sidder inde i lejligheden en dag og kigger ud paa gadebilledet. Line er meget vild med hunde og spotter derfor hurtigt en soed hund komme gaaende sammen med dennes ejer.
Line ligger maerke til at ejer er, af den underpriviligerede type og ikke har snor paa sin hund. Line taenker at i dette omraade i KBH er det ikke saerlig smart at gaa uden snor, men han virker dog til at have styr paa hunden. Hunden er en sort hund, ser gammel ud.
Fra den anden side ser Line en anden hund komme, en stor ung Mastiff blanding af en art. Ejeren til denne hund er en ung gut der gaar og sms'er.
Pludselige begynder den sorte hund at loebe frem mod den gule hund. Den Gule hund faar vristet sig fri fra ejer og styrter derfor mod den sorte hund. Line kan se hvad der vil ske og begynder straks at loebe ud paa gaden, hvor der allerede er alvorlig slaaskamp.
Line kaster sig ind i kampen for at proeve at skille de to ad, men kraefterne er ikke rigtig til det.Den gule hund har godt fat i halsen paa den sorte. Ejeren af den gule hund staar med aaben mund og er i chok og den anden ejer aenser ikke rigtig episoden.
Der kommer en formodentlig paavirket mand til stedet, og spoerger om han skal smadre begge hunde.
Pludslig kommer Line i tanke om at vi engang har faaet afvide at for at faa en hund til at slippe, kan man proeve at putte noget op i bagdelen paa hunden.
Dette siger hun saa hoejt og den paavirkede mand siger han har en skruetraekker og begyder at gaa mod hunden med den skrape ende fremme. Line panikker for hun ved, at det jo vil oedelaegge hunden fuldstaendig.
Line's kaereste kommer endelig stormende ud, og faar fat i den paavirkede mand, som istedet for begynder at true med at stikke kaeresten ned.
Line er i alt den her tid fysisk inde i kampen med de to hunde. Hun handler derefter rent instinktivt og putter 2 fingre op i bagdelen paa den gule hund, som hyler ud som ulv.
Hun faar fat i den og givet til ejer, sem stadig er i chok.
Han undskylder dog meget og mange gange og er helt ulykkelig, og fortaeller det ikke er hans hund.
Ejer af den sorte hund sidder nu og graeder over episoden og opdager ikke at Line tager den sorte hund med ind i lejligheden for at tjekke den for skader.
Heldigvis er det kun overfladiske saar , hunden er glad og spiser og alt ender godt.
Min veninde er en meget sej pige!!
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 669
Jeg kan sige at mens hun fortalte, var det nogengange saa overvaeldende at jeg grinte. (nok ogsaa hendes maade at fortaelle det paa)
Men ingen tvivl om at det var gaaet slemt til hvis hun ikke havde sprunget hovedkulds ud i det.. Kan lige tilfoeje at der intet skete min veninde.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Men hvis ejer sidder og græder ude på gaden hvorfor i alverden tager hun så hunden med op i lejligheden uden at sige noget til ham?
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 388
Du må endelig hilse din veninde og fortælle hende, at jeg synes hun er mega sej, betænksom, velovervejet osv.
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
Ja, det undrer også mig endda vældig meget....
feb 2010
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.733
feb 2010
Sikke en oplevelse