Sikke en start på ferien - øv oplevelse :-( {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har ikke andet end lige fået ferie for et øjeblik siden. Jeg vælger så at starte ferien med at gå en lille tur med Juice, og træne lidt bymiljø.
Vi når at gå 50 meter eller sådan noget, så skal vi krydse en mand med sin hund. Vi befinder os på samme side af vejen. Juice og jeg er nået så langt at han nu kan sidde pænt og holde kontakt imens folk med hunde går forbi os (det er noget vi har trænet en del, da Juice MEGET gerne vil lege, og han havde derfor rigtig svært ved at slappe af i denne situation)
Nå men idioten vælger så at stille sig til at råbe af mig ?? Jeg skulle fandme tage at opdrage min hund på en ordentlig måde, sådan en hund som min skulle have en hård opdragelse for ellers så ville den ihvertfald blive aggressiv. Dette resulterede naturligvis i at Juice stillede sig op, og knurrede - bad ham skride af helvede til. Jeg forsøgte at holde ro, for hvis jeg først begynder at råbe så viser jeg jo netop Juice at jeg ikke har kontrol over situationen. Så selvom jeg mest af alt bare havde lyst til at banke idioten med en stor pind, så vælger jeg at bede ham pænt om at holde næsen i hans egne sager og blande sig fuldstændig uden om og så gå videre.
Juice kiggede ikke engang på ham og hunden, før han begyndte at råbe af mig. ?? Han havde travlt med at vise mig hvor dygtig han er, så endnu en godbid vil falde af. Heldigvis så skete der ikke noget, og Juice sagde intet til de andre vi skulle forbi på turen. Nu sidder jeg så bare her og er stolt af min store dreng, og ærgerlig over at der findes fjolser som ham. ??
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Utroligt at der findes så mange håbløse idioter der aldrig nogen sinde skulle have hund
Godt juice er sådan en dejlig gavflab Kram til jer begge, og læg den håbløse tosses idioti bag dig
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 718
jan 2010
jan 2010
jan 2010
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 923
- Hvad er det lige folk får ud af det? Tror de selv det gavner noget? Og tænker de over hvor potentielt farligt, det de gør er?
En der råber og går tæt på hundens ejer, dét er sguda skide farligt - uanset hundens størrelse m.v. - foruden at det er vildt ubehageligt.
Min 'svigerfar' er nok lidt selv typen, og jeg har desværre måtte opgive 'opdragelsen'. Han fortalte en dag om nogen naboer der havde fået en ny hundehvalp, og da hun så ham komme gående med deres to (westie og cavalier) havde hun hevet hvalpen over på den anden side. Så havde han råbt til hende, at hun var hundemishandler og jeg ved ikke hvad, fordi den ikke måtte hilse!? (Tror han er det man definerer som hilsetosse)
Jøsses altså...
Men regardless - så synes jeg Juice lyder supersej, og det må da bagefter, være lidt fedt at se træning m.v. havde så god en effekt - og så er han jo bare superlækker altså <3
jan 2010
Uden tvivl det var dejligt at se at vores træning giver pote, at Juice udvikler sig så hurtigt og flot som han gør - jeg er virkelig også super stolt af ham
- Det som gør mig ked af det, er at netop en idiot som ham her faktisk kunne have ødelagt alt for os. Nu knurrede han kun (hvilket jeg faktisk sagtens kan forstå for manden stod SÅ tæt på mig, hans hoved var meget tæt på mit) men kunne jo faktisk have risikeret at Juice havde vurderet at der skulle andre midler til, for at beskytte mig - hvilket jo helt sikkert ville ende ud i noget rigtig skidt for os
Og tusind tak for din kommentar, den varmer utrolig meget!
jan 2010
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Sikke en start på ferien - øv oplevelse :-(