{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

En surrealistisk oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har her tidligere på aftenen, haft den mest surrealistiske oplevelse!

Imorges da jeg gik morgentur med hunden, så jeg en hvid kat. En kat jeg aldrig har set før, så derfor tænkte jeg over det da jeg så den.

I eftermiddag ser jeg så en efterlysning, af selv samme kat! I en af de grupper på facebook, der omhandler den by jeg bor i. Jeg fortæller ejeren hvor jeg har set den, og vi skriver sammen om det i opslaget.
Her til aften skriver jeg privat til ejeren, og hun spørger om vi ikke lige kan mødes, der hvor jeg så katten. Det kan vi da sagtens.

Jeg går derned, og venter på hende. Mens jeg står der kigger jeg mig over skulderen, og ser katten komme løbende mod mig! Jeg kalder det bedste jeg har lært, men katten løber ind i en have, lige før han når hen til mig.
Jeg vender mig, og ser en bil holde ind hvor vi skulle mødes. En kvinde stiger ud, og jeg råber: “Er det dig med katten?!”
JA svare hun. “Han er lige her!” Råber jeg.

Hun løber ned til mig, og går ind i haven. Hun kalder på katten, og får fat i ham! Vi bliver begge så glade, at vi små græder begge to. Vi ryster, og er helt ved siden af os selv!

Det var godt nok en helt vild oplevelse, og så uvirkelig! Det var virkelig skæbnen, der bragte os alle sammen der! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En surrealistisk oplevelse
Kommentér på:
En surrealistisk oplevelse

Annonce