{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.057 visninger | Oprettet:

Albusandme
Albusandme
Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245

Afrevet ulveklo {{forumTopicSubject}}

Her er min tapre lille kriger efter han rev venstre ulveklo op med roden. Med hjemmelavet forbinding under strømpen så han ikke render og slikker og bider i såret. Nu skal klokken bare blive to så vi kan komme til dyrlægen og få kigget på skaderne, og da som minimum at få dopet lillemanden op på smertestillende, så han ikke har ondt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afrevet ulveklo
  • #2   7. dec 2016 Det er også åndsvagt at de ikke vil operere dem væk. Sally's har ingen funktion, de hænger bare og dingler. Hun har så vidt jeg ved heller ingen følelse i dem.

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#3   7. dec 2016 Han skulle bare lige klø sig, og så sad han fast i sit halsbånd. Jeg VIDSTE det ville ske, fordi de er så krumme, og selvom jeg klipper dem hele tiden kan jeg ikke komme langt nok ned. Havde egentligt planer om at gå tiggergang hos dyrlægen når vi skal til unghunde undersøgelse, om de ikke kunne bestikkes til at fjerne dem før han kom til skade:( ej hvor han skreg. Nåede ikke over til ham før han havde revet den ud:(

• #4   7. dec 2016 Øv hvor trælst smiley
    God bedring med ham.

• #6   7. dec 2016 Da Sally fik skåret sin trædepote op ville de ikke smiley

Jeg har måske misforstået, men jeg mener at jeg fik afvide at de "ikke må, medmindre de er direkte til gene"

• #8   7. dec 2016 Det er ulovligt at fjerne dem, med mindre det er fordi hunden er kommet til skade.

• #10   7. dec 2016 God bedring med ham.

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#11   8. dec 2016 Han er en sej lille gut, ham Albus. Pev selvfølgelig lidt da dyrlægen undersøgte og rensede. Kan overhovedet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre. Grundet de piller han får for hævede tarme måtte han ikke få smertestillende:( Så den har bare heddet hvile hele dagen. Jeg har aftalt med ham er der ikke er mere galt før efter nytår så han kan få lidt ro .

Fik en mail mens jeg sad og ventede på at vi kunne komme til dyrlægen, fra hans normale dyrlæge, med sådan en "nu er det tid til unghundeundersøgelse". Hvor der også stod at vi skulle snakke kastration. Og der nåede jeg at blive lidt harm. Lille Albus kan ikke få fjernet sine problematiske ulvekløer selvom jeg vidste at der ville komme en dag hvor jeg ikke ville nå at vikle ham ud inden skaden var sket?? Men nu er du 7 måneder gammel, så skal vi have klippet kuglerne af dig.

Det kommer altså ikke til at ske. Jeg lovede ham da jeg mødte ham første gang at han måtte beholde dem hvis han kunne administrere det - og der har ikke været nogle problemer med ham overhovedet. Så det kan han ??

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#12   8. dec 2016 Btw dyrlægen sagde at der var stor chance for at den voksede ud igen da det der producere neglen stadigvæk er der ??

Kommentér på:
Afrevet ulveklo

Annonce