{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afrevet ulveklo-hjælp..
  • #1   26. nov 2010 det vil jeg umiddelbart sige...

og rimeligt hurtigt, når nu du siger, at det bløder meget....

• #2   26. nov 2010 Jeg ville ringe til dyrlægevagten og spørge om råd.... og denne kan jo så fortælle dig om h*n vil se hunden *S*

God bedring med Theo:)

• #3   26. nov 2010 Du kunne starte selv med at rense det med opløsning af brintoverilte, så ville du ihvertfald rense det, og forhåbentlig undgå infektion, også ville det sikkert kune hele selv, hvis ikke din hund piler ved det.. Brintoverilte bruges også til hanhunde der har forhudsbetændelse (vi renser selv vores med det), bland det op i en opløsning èn til tre smiley Det er et forsøg værd, su kan du se, om det bliver bedre..

• #4   26. nov 2010 Blødningen er stoppet, og han ligger og hviler nu, men ingen tvivl om at det gør ondt.. brintverilte har jeg ikke..
    jeg tænker om det kan vente til imorgen, jeg er ikke meget for at skulle køre som vejret er pt..

• #5   26. nov 2010 Det kan du godt, det er rigtigt godt til at desinficere, vores egen havde en byld som sprang, også tørrede vi det af med brintoverilte, også kom den ikke igen smiley

• #6   26. nov 2010 Ok, tak for svar..

• #7   26. nov 2010 Ring til dyrlægen og spørg... han/hun ved bedre om det kan vente end nogen af os bag skærmen!

• #8   26. nov 2010 Og du tager bare en brugers vurdering for gode varer??

Tag dog for pokker kontakt til en dyrlæge!

• #9   26. nov 2010 Det er da ikke en dødelig sygdom hunden ligger inde med - hvis du er bekymret, så ring til dyrlægen smiley Men der går jo ikke ligefrem koldbrand i hundens ben hvis du venter til imorgen, så jeg kan ikke forstå, hvorfor der er nogen herinde der vist overdramatisere lidt..

• #10   26. nov 2010 http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=1001/sprog=1/grp=3/menu=2/

Her står at man skal kontakte dyrlæge

• #11   26. nov 2010 Nikita:
    Du behøver ikke være flabet i dine hentydninger.

Du har måske aldrig set hvor galt det kan gå med en afrevet ulveklo? Det har jeg og derfor henviser jeg til en sagkyndig for vurdering..... og du er vel ikke dyrlæge eller........??

• #12   26. nov 2010 (link fjernet)

• #13   26. nov 2010 Det lyder bare mere som en ordre end et råd, du kan jo heller ikke vide hvordan situationen ser ud, du er vel heller ikke dyrlæge?

• #14   26. nov 2010 *Det er da ikke en dødelig sygdom hunden ligger inde med *

*Men der går jo ikke ligefrem koldbrand i hundens ben hvis du venter til imorgen*

Hvordan er så dit syn på smerter? Ved du at det kan være ekstremt smertefuldt?

• #15   26. nov 2010 Nej, det er jeg ikke, Nikita... godt regnet ud *S* Det er jo netop derfor jeg skriver:

Skrevet: 26-11-2010 22:17:37 Slet indlæg

Jeg ville ringe til dyrlægevagten og spørge om råd.... og denne kan jo så fortælle dig om h*n vil se hunden *S*

• #16   26. nov 2010 ja, men Lise får det til at lyde som om det er et akut tilfælde på ligefod med hjertestop.. Hvis dette var sket i naturen på eksempelvis en ulv, ville den jo heller ikke stikke halen mellem benene og løbe til dyrlægen..

• #17   26. nov 2010 Hvis en hund udviser smerte skal vi nok 3 dobble det ... :S

Enig, Ring til en vagtdyrelæge og hør !

• #18   26. nov 2010 *Hvis dette var sket i naturen på eksempelvis en ulv, ville den jo heller ikke stikke halen mellem benene og løbe til dyrlægen.. *

Dårligt eksempel............. Hvis månen var lavet af grøn ost....

• #19   26. nov 2010 Nikita:
    Nu er der jo ikke tale om en ulv... mærkelig sammenligning?

Et brækket ben er heller ikke at sammenligne med et hjertestop - men mon dog ikke du ville tage på skadestuen med det sammehvis du havde et brækket ben og ikke bare vente en dags tid og se tiden an (Ja ja, også en mærkelig sammenligning... der er jo tale om en hund i denne tråd og hunden har jo ikke brækket et ben. Og var der tale om en ulv så ville den forøvrigt stadig ikke ende til dyrlægen...............).

• #20   26. nov 2010 Synes bare folk herinde godt kan lide at dramatisere lidt, og i stedet for at berolige ejere, bliver man da mere oprørt af at høre på jeres forfærdelige forestillinger.. Ja, det er da en god idé at tage til dyrlæge, de er trods alt proffesionelle, men det hjælper da ikke noget at male fanden på væggen.. Ejeren behøver da ikke ligge søvnløs om natten, når hun i forvejen er bevidst om problemet..

• #21   26. nov 2010 Uuuha, det gjorde Zizou , min tæve også for nogle måneder siden... En lørdag aften.... Jeg tog altså til dyrlægen lidt efter, hun havde så ondt i den.. Og tanken om at den sku sidde fast i noget, og blive revet i, kunne jeg ikke holde ud.. Hvilken smerte hun ikke yderliger ville få..

Dyrlægen kunne heldigvis klippe den af, uden problemer, og så sku jeg bare rense det i sæbespåner.... Det blev 1200 kr. Og sku det ske igen, jamen så tager vi afsted igen. Jeg skal sku ikk selv rode med de negle...

Jeg ville ikke vente... Hvis ens egen negl blev revet halvt af, ville man også gerne ha gjort noget ved det, og ikke vente.. (vi kan så heldigvis selv gøre noget ved det)... Det kan hunden ikke..

• #22   27. nov 2010 Lise- din negativitet og fejlkonklusioner kan jeg ikke bruge til noget..

Jeg ringede til vagtdyrlægen efterfølgende, og skal afsted med ham her kl 10, det lille pus..

• #23   27. nov 2010 Sam B:
    Hvad pokker bilder du dig ind?
    Jeg er glad for at du ringede til dyrlægen, hvilket også er det eneste rigtige at gøre. Konklusioner drager jeg ingen af så hvor ser du lige det henne???
    Jeg har da ikke været negativ overfor dig men skriver pænt:

Skrevet: 26-11-2010 22:17:37 Slet indlæg

Jeg ville ringe til dyrlægevagten og spørge om råd.... og denne kan jo så fortælle dig om h*n vil se hunden *S*

God bedring med Theo:)

Hvad er der negativt i at henvise til dyrlægen? En simpel anerkendelse af at du havde læst mit råd (og åbenbart ringet til dyrlægen)havde nok gjort at jeg ikke havde fortsat med at anbefale dette........
    Resten af diskussionen er ikke til dig men med en anden bruger.

• #25   27. nov 2010 Jeg må erklære mig enig med Lise.

Sam, jeg tror at du misforstår Lises indlæg:-( Hun reagerer, ligesom jeg, på Nikitas: *Det er da ikke en dødelig sygdom hunden ligger inde med - hvis du er bekymret, så ring til dyrlægen smiley Men der går jo ikke ligefrem koldbrand i hundens ben hvis du venter til imorgen, så jeg kan ikke forstå, hvorfor der er nogen herinde der vist overdramatisere lidt.. *

Inden Nikitas indlæg synes jeg ikke at nogle overdramatiserede??

Men godt at du har fået en tid og lige får det tjekket:-). God bedring med ham:-)

• #26   27. nov 2010 Lise- synes liiige du skulle tage og skrue ned for charmen engang.. da jeg skriver tak for svar, skriver du at jeg bare tager en anden brugers ord for gode varer, og at jeg skal ringe til dyrlægen! dette gjorde jeg også, og i og med at jeg skrev tak for svar synes jeg egentlig også at jeg svarede på dit indlæg..
    og ellers så tak for dit svar:)
    Han fik klippet det knækkede stykke af, og er i behandling.. tak for svar..

• #27   27. nov 2010 Kommunikation, især på skrift, er en svær ting... Og ja, jeg læser det som om du "bare" har tænkt dig at rense kloen og så se tiden an..
    Beklager denne misforståelse *S*

God bedring med Theo!

Resten har jeg ikke tænkt mig at kommentere - charme eller ej :))

• #28   27. nov 2010 Jo tak:)

Kommentér på:
afrevet ulveklo-hjælp..

Annonce