310 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

G'formiddag der i solen............er der nogen der har en ledig udfordring til Misja?

Hun mangler stadig og smide 1½ kg. siger dr.dyr, så nogen at løbe efter er lige hvad hun trænger til *LOL*

Knuss fra den onde mor og den udsultet tøs.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • #1   9. mar 2005 Hihi - jammen er det ikke herligt, vi traaaaaver lange ture og alligeveller var beskeden: liiiiiidt for delle-tyk *gs*

• #2   9. mar 2005 Som sagt så mangler hun - host-host - en talje ;o))

• #3   9. mar 2005 Nej men dr.dyr har ret, en så aktiv hund har ikke godt af selv en mindre overvægt og hun HAR ikke rigtig nogen talje (UPS!) og jeg vil jo gerne at hun også er sund i led og knogler om 10 år.....*SS

• #4   9. mar 2005 Jammen Rikke der er sket det at mor her snyder og kommer en bette lun minifrikadelle og lidt lunt vand i aftensmaden.....og VUPTI er den sørma spist *GS*...

JAAAA - Bodil...det lyder bare godt *LOL*

• #5   9. mar 2005 Bodil - har klikket *S*, smutter lige ind og ser på det link....

Problemet med Misja er at hun IKKE kan tåle hendes mavesyre, så bliver maven for tom for hun stærke mavesmerter og vedvarende opkast der går over i mavekatar.........DET har kostet os mange trist ture til dyrelægen, derfor er det så svært at holde hendes vægt hvor den skal og stadig sørge for hun ikke har tom mave for længe i løbet af dagen...

• #6   9. mar 2005 Rikke - ja så at det er........Pufveder altså Mo - du må se og lære ham komandoen "SPYT UD"!!!.....

Det er SÅ advr når de guffer lorte - Misja ynder at pynte sig med dem op til løbetider - gerne hænge dem på halsbåndet og ned at ryggen.........ØV!

• #7   9. mar 2005 Holda op Gitte, 4 måneder for så lille et pus - nej jeg ved ikke hvad man gør det lyder til i har prøvet alt..... Men krydse alt for lille Falcon og bede til at den slipper ham snart, så han bliver helt frisk og rask igen...

Knuser fra mig..

• #8   9. mar 2005 Ja - måske landbohøjskolen kan hjælpe, de forsker jo i så meget derude og måske du kan ringe derud og få en snark og evt. et godt råd..??

• #9   9. mar 2005 Ååå nej for pokker da Gitte, det er slet ikke til at leve med - jeg ved jeg ville ringe til Københavns landbohøjskole, for det går ikke at den ikke vil slippe ham efter så lang tid..

• #10   9. mar 2005 Ja - det kan du, jeg har brugt at ringe sent om natten hvor jeg fik en dyrelæge i røret - de har en akut skadestue (og telefon) der er døgnåbent + den almendelige klinik + alt det andet hvor de uddanner og forsker.

Held og lykke Gitte og giv en melding om hvad der sker... Oki??

• #11   9. mar 2005 Hej Anne-Loise *SS*

Er i gang med en laaaaaang omgang udfordringer *gs

• #12   9. mar 2005 UHA - så bliver den så endnu længere man sku tro de formerede sig over natten *LOL*

• #13   9. mar 2005 jeeeeeps *GH* Og så sidder jeg med 2 vinduer prøver at klikke mig igennem udfordringer og følge med i div. tråde *ggs

• #14   9. mar 2005 Hmmm,

Synd.. Gilbert trænger også til at tabe et par kilo... Til gengæld trænger Zita til at tage et par kilo på.......

Kommentér på:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Annonce